همزمان با برگزاری مجازی آیین گشایش جشنواره هنری و ایده‌پردازی جام زرین بانوان سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، آثار هنری بانوان در چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری مجازی آیین گشایش جشنواره هنری و ایده‌پردازی جام زرین بانوان سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، آثار هنری بانوان استان به نمایش گذاشته شد.

او افزود: این مراسم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن با هدف نمایش توانمندی بانوان شاغل در حفاظت محیط زیست در دو بخش هنر‌های دستی و تجسمی و ایده‌های خلاقانه برای حفظ محیط زیست برگزار شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: نمایشگاه آثار بانوان حفاظت محیط زیست استان در این اداره کل با حضور مدیرکل و جمعی از بانوان شاغل در حفاظت محیط زیست استان افتتاح شد و آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه، به‌صورت مجازی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: همزمان با آیین گشایش جشنواره هنری و ایده‌پردازی جام زرین بانوان سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور بیش از ۳۰ اثر از توانمندی‌های هنری و ایده‌پردازی‌های بانوان شاغل در حفاظت محیط‌زیست استان به مدت یک‌هفته به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار