سرهنگ بزرگی گفت: تردد خودرو‌های عمومی در خیابان امام خمینی (ره) سمنان بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان ممنوع است و رانندگانِ متخلف مشمول جریمه می‌شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ابراز داشت: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان تردد ناوگان عمومی، خودرو‌های پول‌رسان به بانک‌ها و خودرو‌های عمومی با در نظر گرفتن محدودیت زمانی مجاز به تردد هستند.

در روز‌های گذشته عکس‌های مختلف از تردد خودرو‌های شخصی در خیابان امام خمینی (ره) سمنان در فضای مجازی منتشر شد که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اعلام کرد: متخلفان اعمال قانون می‌شوند، اما به صورت مقطعی با عبور وسایل نقلیه برای رفع ترافیک به عنوان اقدامی ضروری در روز‌های گذشته اقدام شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان تردد خودرو‌های حمل بار برای کسبه روزانه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و ۱۵ تا ۱۷ مجاز است.

وی بیان کرد: خودرو‌های امدادی به صورت ۲۴ ساعته، تاکسی، تاکسی تلفنی و تاکسی اینترنتی آرم‌دار از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ مجاز به تردد در خیابان امام خمینی (ره) سمنان هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: خودرو‌های پول‌رسان به شعبه‌های بانکی مستقر در پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) بر اساس زمان تعیین شده مجاز به حضور در مسیر هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار