مرتضی نژاد گفت: مصوبات جدید شورای ترافیک شهرستان ملاک و معیار اصلی رویکرد شهرداری در موضوع خیابان امام خمینی (ره) است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعلی مرتضی نژاد شهردار سمنان در سومین نشست شورای همفکری مدیران شهرداری افزود: شهرداری سمنان به انجام اقدامات در پیاده‌راه امام خمینی (ره) متعهد است.

شهردار سمنان گفت: آخرین مصوبات شورای ترافیک در خصوص پیاده راه امام خمینی (ره) ملاک عمل است و شهرداری در این خصوص همراهی کامل برای تحقق اهداف دارد.

وی افزود: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ مهلتی است که شورای ترافیک شهرستان سمنان در خصوص رفع نقایص پیاده راه امام خمینی (ره) تعیین کرد و سعی می‌شود تا آن زمان و تا حد امکان مسایل موجود بر طرف شود.

شهردار سمنان به تامین و تکمیل روشنایی پیاده راه و پارکینگ‌های اطراف اشاره کرد و افزود: با ساماندهی پارکینگ‌های چاپارخانه، اطراف امام زاده یحیی (ع) و کنار پارک کودک، ظرفیت قابل توجهی در این خصوص تعریف می‌شود و با آسفالت، خط کشی، نصب روشنایی و نگهبانی برای این پارکینگ‌ها، می‌توان رضایت شهروندان تا حد قابل توجهی تامین شود.

مصوبات شورای ترافیک درباره خیابان امام (ره) سمنان

در جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان برای تصمیم‌گیری در زمینه پیاده راه شدن خیابان امام خمینی (ره) این شهر خواسته‌های شهروندان و کسبه این منطقه توجه ویژه قرار گرفت و تصمیمات به گونه‌ای شد تا بتواند تا حدودی پاسخگوی همه مطالبه‌ها باشد.

شورای ترافیک شهرستان سمنان تصویب کرد شهرداری سمنان برای تامین زیرساخت‌های لازم از جمله ساماندهی پارکینگ و احداث مسیر جایگزین جدید در مدت چهار ماه اقدام کند. براساس مصوبه شورای ترافیک تردد خودرو‌های حمل بار برای کسبه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و ۱۵ تا ۱۷ بعد از ظهر مجاز است.

خودرو‌های امدادی به صورت ۲۴ ساعته و تاکسی، تاکسی تلفنی و تاکسی اینترنتی آرمدار از ساعت ۷ صبح تا شب ۱۰ مجاز به تردد در خیابان امام خمینی (ره) سمنان هستند. خودرو‌های پول‌رسان به شعبه‌های بانکی مستقر در پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) بر اساس زمان تعیین شده مجاز به حضور در مسیر هستند.

طبق مصوبه شورای ترافیک این شهرستان، مشاور ترافیکی شهرداری سمنان موظف است طرح ترافیکی مسیر‌های مرتبط با خیابان امام خمینی (ره) شامل خیابان‌های طالقانی، حافظ شمالی، سعدی، باهنر، ابوذر و کهن دژ و میدان شریعتی را تدوین و به شورای ترافیک شهرستان سمنان ارائه کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار