معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

مادران شهدا اسوه‌های صبر و استقامت در جامعه اند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مادران شهدا اسوه های صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، الیاس فتاحی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست تقریظ رهبری بر نقدی از کتاب خاطرات مادران شهدا گفت: جز تواضع و فروتنی در برابر خانواده شهداء و مادران شهداء هیچ چیز نمی‌توان گفت.

او افزود: صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و شهدا هستند، زیرا با اهدای جان خود موجب ثمردهی انقلاب شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ، مطرح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مادران شهدا که شیرزنانی در تاریخ هستند و برای دفاع از حریم ایران فرزندان خود را فدا کردند، باید مورد توجه باشد.

فتاحی مطرح کرد: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت و جان آن‌ها را تقدیم انقلاب کردند.

او مطرح کرد: مادران گرانقدر شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و دلجویی از آنها باید مورد توجه همه ما باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با گام گذاشتن در راه شهداء، یاد و خاطره فرزندان عزیز مادران شهدا را زنده نگه داریم.

فتاحی اظهار داشت: مادران شهدا با این کار زینبی درس فداکاری ، استقامت و صبر را به همه دادند.

او افزود: مادران شهدا الگویی بی نظیر برای نسل‌های آینده هستند که در دامن خود فرزندانی برای خودکفایی و اقتدار ایران اسلامی تربیت کنند.

او با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت: به فرموده امام راحل انس با کتاب آنقدر خاطره آفرین است که همه تلخی‌ها را از یاد می‌برد.

فتاحی به تاثیر کتابخوانی در ارتقای علم و فرهنگ در جامعه تاکید کرد و افزود: رشد و تعالی جامعه مرهون توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: تلاش دولت‌ها باید منتج به ارتقای جایگاه کتاب و کتابخوانی شود تا بتوان فرهنگ متعالی اسلام را نشر داد.

در این نشست که همزمان با نشست کشور برگزار می‌شد از چند نفر از مادران شهداء و مولفان کتاب‌ها در خصوص شهادت با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.