بازیار تقویت روحیه ایثار را مهم‌ترین ثمره دیدار با خانواده شهداء دانست و گفت: شهدا و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب عمل کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ امیر بازیار،فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در دیدار با خانواده شهید والامقام قدرت اله احمد بیگی با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های کامل، سند افتخار، پایه گذار امنیت و عزت کشور هستند، اظهار داشت: منزلت خانواده شهدا در نزد خداوند کمتر از شهدا نیست و صبر و استقامت این عزیزان در برابر از دست دادن جوانان رشید خود مثال زدنی است و این نشان از الگو برداری از واقعه کربلا و قیام حضرت زینب  دارد.

او تقویت روحیه ایثار را مهم‌ترین ثمره دیدار با خانواده شهدا دانست و افزود: شهدا و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگهداشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان هدف از این دیدار‌ها را تجدید میثاق با شهدا، تقدیر از زحمات خانواده معظم شهدا و روحیه گرفتن آنان عنوان کرد و ادامه داد: خدمت و سرکشی از خانواده شهدا در واقع یک نوع تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و موجب خشنودی و رستگاری در درگاه خداوند متعال و پیدا کردن راه در تاریکی دنیا امروز است.

 شهید والامقام قدرت اله احمد بیگی در سال ۱۳۶۶ در کردستان بر اثر بمباران هوایی دشمن متجاوز به درجه رفیع شهادت نائل و آسمانی شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.