به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دستفروشان کتاب در مهاباد تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: تجلیل از دستفروشان کتاب در مهاباد یکی از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که در راستای ارج نهادن به تلاش‌های چند دهه این افراد برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی صورت می‌گیرد.

وی افزود: دستفروشان کتاب در مهاباد در عین سادگی رسالتی بزرگ را انجام داده‌اند.

جوانبخت اضافه کرد: برگزاری مراسمات نقد و بررسی آثار نویسندگان شهرستان و منطقه، تقدیر از انتشارات و نویسندگان مهابادی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در مهاباد بوده که در روز‌های گذشته برگزار شده است.

آرش شهابی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد نیز اظهار کرد: احداث قرائت‌خانه‌ها در سطح محلات شهر در دوره‌های گذشته از اقدامات مهمی بوده در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مهاباد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اعضای فعلی شورای شهر مهاباد ضمن بازدید از قرائت خانه‌های شهر، پیگیر رفع مشکلات این زیرساخت‌ها می‌باشند، افزود: قرائت خانه بلوار پرستار که بمدت ۵ سال فاقد گاز لوله‌کشی بود امسال گازرسانی شده و فضای قرائت خانه پارک دانشجو نیز بنا به درخواست اعضا جداسازی شده است.

شهابی تصریح کرد: قرائت‌خانه‌ها ضمن ایجاد فضایی مناسب برای مطالعه، خدمات مشاوره تحصیلی نیز ارائه می‌دهند تا علاقمندان بتوانند در زمینه‌های مورد علاقه خود توانمند شوند.

این عضو شورای شهر مهاباد در پایان اضافه کرد: افزایش سرانه مطالعه یکی از رویکرد‌های اعضای شورای اسلامی مهاباد است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.