نمایشگاه نقاشی هنرآموزان آموزشگاه نگین کوردستان در خانه ۱۳۳۰ مهاباد افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: در نمایشگاه نقاشی هنرآموزان آموزشگاه نگین کوردستان ۴ اثر از بانوان هنرجوی مهابادی به نمایش گذاشته شده است.

جوانبخت افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و با هدف کشف استعداد‌های هنری شهرستان برگزار شده است.

فائزه عزیزی مربی آموزشگاه نگین و مدیر برگزاری این نمایشگاه نیز اظهار کرد: در این نمایشگاه هنرجویان اولین تجربه‌های هنری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: آثاری که نمایش گذاشته شده، در سبک‌های رئال و سوورئال و با استفاده از تکنیک مداد رنگی، سیاه قلم و رنگ روغن خلق شده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه این نمایشگاه بمدت ۱۰ روز در خانه ۱۳۳۰ مهاباد دایر می شود،  تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، آثار مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

مسئول برگزاری نمایشگاه در ادامه با اشاره به ایجاد محدودیت در آموزش بدلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اگرچه هنرجویان در این مدت تنها از آموزش غیرحضوری بهره برده‌اند، ولی دست از تلاش برنداشته و دست به خلق آثاری فاخر زده‌اند.

در ادامه ۸ هنرجوی آموزشگاه نگین کوردستان که آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند مورد تجلیل قرار گرفتند.

خانه ۱۳۳۰ مهاباد شامل نگارخانه، سینما، کتابخانه و کافی شاپ است و جایزه سوم معمار کشور در سال ۱۴۰۰ در بخش بازسازی را کسب کرده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.