در نخستین روز از هفته بسیج و در ادامه رزمایش کمک مومنانه، ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی و خیرین بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن فتوحیان مسؤل بسیج سازندگی تربت حیدریه در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج که با نام اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده و در ادامه رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی و خیرین بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد.

او افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب و حبوبات هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزارتومان در مجموع به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توزیع شد.

مسؤل بسیج سازندگی تربت حیدریه ادامه داد: همچنین ۲۵ سری کمک جهیزیه شامل یخچال فریزر، گاز، لباسشویی، فرش و سرویس آشپزخانه هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون تومان در مجموع به ارزش ۳۷۵ میلیون تومان بصورت مشارکتی و با کمک خیرین تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

فتوحیان در تشریح برنامه‌های هشت ماهه نخست امسال بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل شده که بر اساس آن برای ۷۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

او تصریح کرد: همچنین در ۸ ماهه نخست امسال ۱۲ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و قرارگاه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع شده است.

مسؤل بسیج سازندگی تربت حیدریه تأکید کرد:از ابتدای امسال ۳ هزار نفر بصورت جغرافیا محور در حوزه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی اردو‌های جهادی را نیز برپا کردند، همچنین سه گروه جهادی پزشکی به هزار و ۵۰ نفر در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام//ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار