فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام گفت: بیش از ۱۱۰ برنامۀ فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی در هفته بسیج با شعار "بسیج؛ پاره تن مردم" در تربت جام اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ‌ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام از اجرای بیش از ۱۱۰ برنامۀ فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ورزشی در هفته بسیج با شعار "بسیج؛ پاره تن مردم" خبر داد و گفت: این هفته فرصت مغتنمی در تبیین و گسترش عمق فرهنگ و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است که بنیانگزار بسیج مستضعفین امام‌خمینی در پنجم آذر ۱۳۵۸ این نهاد مردمی را بنا نهادند.

او با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های فرهنگی و رسانه‌ای بسیج گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: از اصلی‌ترین مؤلفه‌های تفکر ناب بسیجی حفظ موازنه قدرت، روحیه مقاومت، استکبارستیزی و مظلوم یاری برگرفته از نهضت سرخ حسینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با اشاره به برجسته‌سازی جایگاه و نقش بسیج در بین آحاد مردم، ادامه داد: در هفته بسیج از همۀ ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تبیین دستاورد‌ها و مجاهدت‌ها ۴۲ ساله بسیج حداکثر استفاده می‌بریم این میراث گران‌قدر همچنان به‌عنوان الگو جهانی برای نسل‌های آینده و ایفای نقش نماید.

جوان با تبریک فرارسیدن سالروزتشکیل ارتش ۲۰میلیونی به حضور بسیجیان سلحشور و آحاد مردم انقلابی وامت اسلامی تربت جام بیان کرد: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه با رویکرد فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، بهداشتی درمانی، ورزشی و اشتغال‌زایی در سطح رده‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

او توسعه خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی با محوریت گروه‌های جهادی را از دیگر فلسفه وجودی بسیج مردمی دانست و تصریح کرد: افتتاح چندین پروژۀ اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، توزیع هزار بسته کمک معیشتی، ۴۵۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان و مردم نیازمند از اقدامات مؤثر هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام بابیان خدمات ۴۲ ساله بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله دفاع سخت، امنیت داخلی، مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی تا مقابله با ویروس منحوس کرونا، تاکید کرد: به همین منظور رزمایش اقتدار بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع)، رژه موتوری قوای مسلح، اقدامات مؤثر طرح سلامت‌محور بسیج به‌ویژه اجرای طرح موفق شهید سلیمانی، نشسته بصیرت افزایی و آگاه بخشی در مقابله با جنگ نرم اجرا می‌شود.

جوان برپایی یادواره شهدا، آبروی محله، دیدار از خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گران، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج درراستای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برشمرد و اظهار کرد: هفته بسیج، فرصت مناسبی است که بسیجیان سلحشور و همیشه در میدان با تبعیت از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی باآرمان‌های مقدس امام ره، شهیدان انقلاب، دستاورد‌های دفاع مقدس و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام‌خامنه‌ای تجدید پیمان کنند و راه شهیدان را ادامه دهند.


انتهای پیام/س. ج.

برچسب ها: بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.