مدیر توسعه شبکه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه برای آن افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن درخشان مدیر توسعه شبکه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها تیم‌های سیار راه اندازی شده است تا واکسیناسیون برای افرادی که امکان مراجعه ندارد نیز انجام شود، گفت: تیم‌های سیار واکسیناسیون با حضور به درب منازل واکسیناسیون شهروندان را انجام می‌دهند.

او افزود: شناسایی افرادی که انگیزه واکسیناسیون ندارند یکی از رویکرد‌های اساسی در اجرای طرح خانه به خانه است.

مدیر توسعه شبکه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اجرای این طرح برای افراد بالای ۶۰ سال که دز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند اجرایی می‌شود، ادامه داد: ابتدای کار توسط بسیج جامعه پزشکی و با بهره گیری از توان ۱۰ دستگاه اتوبوس انجام شد که همچنان این اتوبوس در خدمت واکسیناسیون سیار قرار دارد.

درخشان با اشاره به اینکه همکاران بسیج جامعه پزشکی در ۸ پایگاه تجمیعی برای موضوع واکسیناسیون حاشیه شهر مشارکت دارند بیان کرد: سرعت بخشی به امر واکسیناسیون و واکسینه کردن افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله مهمترین موضوعاتی است که در برنامه واکسیناسیون خانه به خانه دنبال می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.