اعظمی گفت:طبق صحبت با وزیر بهداشت در مورد بیمارستان عنبرآباد،شرکت مادر تخصصی آن خلع ید شد و تا پایان آذر شرکت جدید مشخص و روند کار آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد با اشاره به راه انداری شورای راهبردی در استان گفت: این شورا در شهر ها هم راه اندازی می شود که امورات هر شهر مانند آب و موارد دیگر را بر عهده دارد.

او افزود: در خطه ما نخبگان زیادی وجود دارد که از زمان جنگ تاکنون به رشادت برای کشور پرداخته اند و امروز باید در مرکز استان نیز از نخبگان ما استفاده شود.

اعظمی تصریح کرد: کار معدن کرور، با حفاری ها و احداث جاده آن با برآورد هزینه ۳۴ میلیارد تومان شروع شده که از فرماندار و شرکت صنایع ملی مس تشکر می کنم و در بحث اشتغال در معدن کرور، مردم عنبرآباد در اولویت قرار دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت نیلی صنعت مقرر شده در آذرماه راه اندازی شود که اشتغال سازی خوبی برای شهرستان دارد.

اعظمی تصریح کرد: در مورد بیمارستان عنبرآباد با وزیر بهداشت و شرکت مادر تخصصی پروژه بیمارستان، صحبت هایی شد و نهایتا شرکت مادر تخصصی آن خلع ید شد و تا پایان آذرماه شرکت جدید مشخص و روند کار آغاز خواهد شد.

او افزود: جاده امجز در حال پیگیری است و در سال آینده زیرسازی آن شروع خواهد شد.

اعظمی بیان داشت: در بحث خرید محصولات کشاورزی مخصوصا خرما، رایزنی هایی صورت گرفته و بزودی مرزهای مسدود شده باز خواهد شد.

او افزود: موضوع سوخت گلخانه ها پیگیری و حل شده است که کشاورزان باید از الان تانکرهای سوخت خود را تکمیل کنند تا به محض وجود سرما غافلگیر نشوید.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: مدیران باید در ترویج مسائل مختلف از وجود روحانیت در شهرستان برای رفع بسیاری از مشکلات استفاده کنند.

اعظمی ضمن تشکر از تلاش کارکنان و رئیس بنیاد مسکن عنبرآباد گفت: بنیاد مسکن در روستاها خوب درخشیده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار