فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آمادگی بسیج استان برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در رزمایش سراسری خدمت جهادگران استان با بیان اینکه سپاه و بسیج استان قزوین آمادگی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان را دارد، تصریح کرد: خیران استان قزوین ۲۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مناطق محروم به بسیج سازندگی استان کمک کردند.

وی افزود: آماده ایم در جغرافیای استان قزوین در هر موقع از سال با قرارگار پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی به مردم خدمت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر اینکه بسیجیان میدان جهاد را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانند، گفت: بسیجیان استان قزوین در طرح شهید سلیمانی بیش از ۹۰ هزار نفر از مردم را علیه بیماری کرونا واکسینه کردند.

حجت الاسلام و السملمین عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان هم گفت: سازندگی، استقامت و کار جهادی، از خصوصیات بسیجیان است.

وی افزود: بسیجی کسی است که عدالت را دنبال می‌کند و در مقابل ظلم آرام نمی‌گیرد و در برابر نفوذ اجانب، آرام و قرار ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بسیجی، مرز ندارد و جهانی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام هم و غم بسیجی ها، کمک به هم نوعان است.

حجت الاسلام و السملمین عابدینی با بیان اینکه جبهه‌های متنوعی روبه روی بسیجیان قرار دارد، تصریح کرد: بسیجی‌ها همانطور که در جبهه‌های نظامی و سازندگی حضور دارند، باید در جبهه جهاد فرهنگی هم بسیار کوشا باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه آبادانی مساجد و فعالیت‌های مؤثر فرهنگی، از دل بسبجیان برخاسته می‌شود، تأکید کرد: بسیجی‌ها باید به مساجد و نمازجمعه ها، بیشتر بپردازند و حضورشان در برنامه‌های فرهنگی و سیاسی باید پررنگ شود.

حجت الاسلام و السلمین عابدینی با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که فقر از میان برداشته شده و اشتغال ایجاد شود، گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مردم از امکانات اولیه زندگی شامل آب، برق، آموزش و بهداشت و درمان محروم باشند.

وی افزود: مقاومت اسلامی یکی دیگر از کارکرد‌های بسیج است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود رحمنی از اقبالیه
۲۲:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
زمین خریدم مشکل مالی دارم بسیج فعتل هستم نمی توانم بسازم از شما بزرگواران درخواست کمک دارم مساله بدهید درست کنم