امام جمعه قزوین گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی یکی از عوامل موثر در پیشرفت‌های امروز کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: به فرموده امام خمینی (ره)، بسیج لشکر مخلص خداست و تا کنون وجود آن باعث خیر و برکت و پیشرفت‌های امروز کشور شده است.

وی افزود: آن‌هایی که مجاهدت کردند، آگاهی بخشیدند، در دوران دفاع مقدس راهی جبهه‌ها شدند همه پیشکسوتان بسیجی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر به پیشینه بسیج توجه کنیم پیامبران هر کدام رسالت خود را با فرهنگ بسیجی به ثمر رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: نمونه‌ای از فرهنگ بسیجی را می‌توان در جنگ خندق و احزاب دید که با هم بستگی که داشتند سختی و محاصره جنگ باعث تضعیف ایمان آن‌ها نشد.

وی افزود: با داشتن تفکر بسیجی آینده مسلمانان روشن است و اروپایی و آمریکایی‌ها از منطقه فرار خواهند کرد و منطفه و جهان از وجود آن‌ها پاک خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به مناسبت‌های تقویم از جمله قیام مختار ثقفی در سال ٦٦ هجری قمری، آغاز هفته روشندلان اشاره کرد.

وی همچنین درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

امام جمعه قزوین با اشاره به معارفه استاندار گفت: در حال حاضر شاهد همدلی بین مسولان استانی هستیم که امیدواریم ادامه دار باشد.

توجه به بخش اقتصادی در اولویت برنامه‌های استان

استاندار هم در بین خطبه‌های نماز جمعه گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر خواست و ارداه مردم شکل گرفته است.

اعلایی افزود: در برنامه‌های استان اولویت بر توجه به حوزه اقتصادی است و با همت و اراده‌ای که در استان و کشور وجود دارد شرایط خوبی را رقم خواهیم زد.

استاندار گفت: تلاش می‌شود تا در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در بخش اقتصاد شرایط بهتری رقم بخورد.

وی اضافه کرد:در سایر حوزه‌ها هم مسئولان موظف به پیگیری وظایف خود هستند.

اعلایی گفت: از مردم استان انتظار می‌رود تا برای موفقیت دولت دعا کنند و مطمئن باشند که خدمت گذاران آن‌ها از همه توان خود برای بهبود شرایط استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.