رئیس سازمان صمت قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۷۹ فقره پرونده در بخش آرد و نان به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، افضلی رئیس سازمان صمت در جلسه ستاد تنظیم بازاراستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار فقره بازرسی در حوزه آرد و نان انجام که منجر به تشکیل ۷۷۹ فقره پرونده به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال شده است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲۴۸ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت در راستای کنترل قیمت و کیفیت نان به همراه دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

رئیس سازمان صمت در ادامه از انعقاد تفاهم نامه‌ای به منظور بکارگیری بازرسان بسیجی در سطح بازار به ویژه در حوزه آرد و نان خبر داد.

افضلی در تشریح عملکرد حوزه بازرسی و نظارت استان از انجام ۱۰ هزار و ۹۲۴ فقره بازرسی و نظارت و تشکیل سه هزار و ۹۳۷فقره پرونده در حوزه‌های مختلف صنفی و خدماتی خبر داد.

وی با اشاره به انتزاع تنظیم بازار کالا‌های اساسی بخش کشاورزی از وزارت صمت به وزارت کشاورزی گفت: بر اساس قانون و طی تفاهم نامه‌ای این انتزاع در هیات دولت مصوب و مقرر شد یک سوم بازرسان سازمان صمت تا پایان سال به عنوان مامور در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.