امام جمعه فهرج گفت: دشمن می‌خواهد از راه شبیخون فرهنگی به ما ضربه بزند،پس مادامی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است،دشمن نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملائی امام جمعه فهرج در آیین نواختن زنگ هفته بسیج که در دبیرستان باقرالعلوم این شهرستان انجام شد، به نقشه دشمن برای ضربه زدن به قشر جوانان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دشمن این است که با شبیخون فرهنگی جوانان ما را شکست دهد و امروز وظیفه ماست، در زمینه عقیدتی و بصیرتی قوی شویم.

 او از تأثیر مساجد به عنوان راهی برای خنثی کردن نقشه دشمنان نام برد و به دانش آموزان توصیه کرد، ارتباط خودشان را با مساجد بیشتر کنند.

حجت الاسلام رضا آقا ملائی افزود: محور مقاومت از تفکر بسیجی نشأت می گیرد و امروز عزت و اقتدار ما از تفکر بسیج است.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: امروز آمریکا و استکبار جهانی از بسیج می‌ترسد و بسیج در ۴۰ سال گذشته از دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده است.

 آیین نواختن زنگ هفته بسیج در دبیرستان باقرالعلوم فهرج

یدالله جهان آبادی هم گفت: تشکیل بسیج مستضعفین از هوشمندی و آینده نگری های حضرت امام بود و بسیج در جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی در دفاع از کشور نشان داد و بعد از جنگ نیز در تمامی عرصه‌ها و بحران‌ها خدمات زیادی ارائه کرد.

حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فهرج نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دانش آموزان خواست، برای فراگیری دانش و علم تلاش کنند و علم را جدی بگیرند.

او با تأکید بر ضرورت علم افزود: علم ما را به قدرت و امنیت می‌رساند، پس باید به آن توجه ویژه ای داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار