امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: گام‌های بلند و تلاش‌های ارزشمند دولت برای کمک به توسعه، رشد و آبادانی و کاهش مشکلات مردم مناطق محروم کشور قابل تقدیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش   اظهارداشت: اختصاص اعتبار و در دستور قرار گرفتن اجرای پروژه‌های شاخص گازرسانی و راه‌سازی و راه آهن در سیستان و بلوچستان سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم منطقه می‌شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری‌ها و توجه ویژه دولت به این منطقه محروم و مرزی در رشد شاخص‌های اقتصادی و توسعه‌ای تاثیرگذار خواهد بود و قطعا به بهبود وضعیت معیشتی خانوار‌ها کمک می‌کند.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش ادامه داد: اجرای پروژه راه‌سازی در مسیر مرز روتک و تسریع در اجرا و تکمیل پروژه راه خاش به منطقه گوهرکوه به بزمان و جنوب استان کرمان در کنار دوبانده کردن محور‌های مواصلاتی خاش به سراوان و خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و تکمیل پروژه ریلی و اجرای خط انتقال آب از کارواندر به خاش از مطالبات به حق مردم منطقه بوده که امیدواریم در دولت آیت الله رئیسی محقق شوند.

وی بر ضرورت و اهمیت توجه ویژه دولت به بحث مقابله با گرانی‌ها و تنظیم بازار و تامین نیاز‌های اساسی مردم تاکید کرد و اظهارداشت: دغدغه بسیار مهم مردم و بویژه نسل جوان ازدواج، اشتغال، تامین مسکن و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی بوده که امیدواریم این مهم در دولت سیزدهم توجه شود.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار