امام جمعه خاش گفت: مردم ایران اسلامی به دنبال وقوع اختلال در شبکه توزیع سوخت باهوشیاری، صبوری، متانت و قاطعیت به شیطنت‌های دشمنان پاسخ دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در خطبه‌های نماز جمعه خاش بیان کرد: ایجاد اختلال در مسیر خدمت رسانی به مردم از توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و کشور بوده که الحمدلله با هوشیاری و بیداری مردم این توطئه خنثی شد.

وی افزود: با همت کارشناسان و صبوری و همراهی مردم با مسوولان شاهد رفع مشکلات در عرصه سوخت رسانی به خودرو‌های مردم بودیم و خداوند را شاکریم که دشمنان ایران در آستانه حوادث آبان ماه نتوانستند به اهداف شوم شان دست پیدا کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: وحدت و همدلی و همبستگی و اتحاد یکپارچه و بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی ملت بزرگ ایران ستودنی است.

وی اظهار داشت: به فضل پروردگار و با درایت مقام معظم رهبری و هوشاری مردم و مسوولان شاهد استحکام و قوت این نظام الهی هستیم و ان شاءالله دشمنان هرگز نمی‌توانند نقشه‌های شوم و پلید خود را در این سرزمین بزرگ اسلامی پیاده کنند.

حجت الاسلام دهقان گفت: آبان ماه عرصه وقوع حوادث مختلفی بوده، که الحمدلله با بسیج مردمی و حضور پر قدرت ملت همیشه در صحنه شاهد عزتمندی کشور و شکست توطئه‌های دشمنان بوده ایم.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار