فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با بهره‌های متفاوت به عشایر این لرستان پرداخت می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ سیاوش رستمی فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان بمناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در این هفته ۶ واحد مسکونی نیز در مناطق عشایری لرستان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان تحویل داده خواهد شد.

رستمی اظهار داشت: بسیج تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و در ۴۰ سال اول انقلاب به بلوغ کافی رسیده است و همچنان در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.

او اظهار کرد: وظیفه اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب است که در این راستا خدمت رسانی به مردم در اولویت قرار دارد و بر این اساس بسته‌های مومنانه، ۳۰۰ بسته نوشت افزار دانش آموزی و چهار هزار و ۵۰۰ بسته غذای گرم همزمان با هفته بسیج در لرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان افزود: هفته بسیج یک یادمان است که باید این تفکر و گفتمان را گرامی بداریم چراکه دیگر کشور‌ها با بهره‌گیری از تفکر بسیجی انقلاب اسلامی موفق بوده‌اند.

رستمی به اجرای ۳۰ برنامه ناحیه عشایری سپاه لرستان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تکلیف مداری در اولویت برنامه‌های کاری سپاه قرار دارد و با توجه به کاهش ذخیره‌های خون در کشور، پویش اهدای خون اجرایی می‌شود.

او با اشاره به اعزام تیم‌های درمانی به مناطق عشایری لرستان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار در مناطقی که بسیج حضور دارد یک اولویت است بنابراین هفته بسیج گشت‌های شبانه با هدف ایجاد امنیت اجرایی می‌شود.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان و آغاز برنامه‌های این هفته است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.