وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز پنجشنبه با حضور در شهرک صنعتی خرمدره یک واحد صنعتی در زمینه تولید انواع شمش فولادی را افتتاح کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، وزیر تعاون امروز در جریان دهمین سفر استانی رییس جمهوری به نمایندگی از هیات دولت به شهرستان خرمدره سفر کرده است.

عبدالملکی در این بازدید، یک واحد تولیدی را با ۲ هزارو ۲۰۰ مترمربع زیربنا و ۷ هزار مترمربع مساحت در زمینه تولید انواع شمش فولادی افتتاح کرد.

این طرح در فاز اول برای ۹۰ نفر اشتغالزایی دارد و در طرح توسعه خود برای ۳۱۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

میزان سرمایه گذاری این طرح، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن شمش فولادی را در سال دارد.

حق وردی لو مدیرعامل این شرکت در حاشیه این مراسم گفت: با مشکل جدی تامین برق مواجه هستیم و اگر این مشکل رفع شود برای اشتغال هزار نفر اقدام خواهیم کرد.

او افزود: صفر تا صد این پروژه با استفاده از دانش بومی انجام شده و برای افتتاح طرح توسعه خود نیاز به هیچ تسهیلات و سرمایه بانکی نداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در شورای اداری ابهر با بیان اینکه دولت سیزدهم میراث‌دار طرح‌های نیمه کاره دولت‌های گذشته است که تکمیل آن‌ها به ۳۰ سال بودجه عمرانی نیازمند است، گفت: بیشتر پروژه‌های نیمه‌کاره دارای پیشرفت ۴۰ درصدی هستند.

او با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در این سفر در دستور کار قرار دارد، افزود: تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی بسیار محدود خواهد بود چرا که ما پیگیر این موضوع هستیم تا طر‌ح‌های نیمه کاره را به اتمام برسانیم و مردم سریع‌تر از آن‌ها بهره‌مند شوند.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ گشایش‌های خوبی در کشور خواهیم داشت و مردم نیز این گشایش‌ها منتفع خواهند شد گفت: سفر‌های رئیس جمهور به استان‌ها منافع زیادی برای مردم داشته و آن‌ها را قریب به یک سال از برنامه زمان‌بندی به جلو می‌برد.

او با اشاره به اینکه رئیس جمهور همواره تمایل به دیدار تمام مردم دارد، اما عملاً این امر امکان پذیر نیست و در برخی شهرستان‌ها نمایندگان ایشان حضور یافته و در جریان مسائل و دغدغه‌های مردم قرار می‌گیرند، گفت: مردم ایران تنها مردم تهران را شامل نمی‌شود، بنابراین تمام کشور، استان‌ها، شهرستان‌ها، شهر‌ها، روستا‌ها جز ملت هستند و وظیفه دولتمردان است تا به دیدار با مردم بپردازند.

وزیر تعاون با اشاره اینکه یکی دیگر از مزیت‌های سفر رئیس جمهور به استان‌ها آشنایی با مسائل و مشکلات در کف جامعه، در روستا‌ها و شهر‌ها است، ادامه داد: یقیناً بخشی از این مشکلات با مصوباتی که وجود دارد حل می‌شود چرا که خود رئیس جمهور و هئیت همراه به گفت‌وگوی مستقیم با مردم می‌پردازند که این امر در تصمیم‌گیری دولت‌مردان موثر است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.