رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان از پیگیری ها برای برطرف شدن بدهی های صنعت نفت آبادان خبر داد.

به گزارشباشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،  محمدی نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان در بازدید اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان و موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت ومدیرعامل باشگاه از تمرینات تیم صنعت نفت آبادان از تلاش ها برای برطرف شدن مشکلات مالی تیم صنعت نفت از طریق راههای قانونی و حقوقی برای همیشه و حمایت همه ی اعضای هیات مدیره از این تیم خبر داد.

او افزود: با پیگیری های انجام شده حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات مالی تیم از بین می رود.

موانع قانونی و حقوقی مانع از حمایت از صنعت نفت

جمشیدی، رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان نیز گفت:با وجود اینکه صنعت نفت تنها دلخوشی مردم این خطه از کشورمان است، موانع و مسائل قانونی و حقوقی در زمینه ی کمک مالی بر سر راه این تیم وجود دارد  که با ورزش حرفه ای همخوانی ندارد و سبب می شود تا آنگونه که شایسته است به تیم زردپوشان کمک نشود.

او ادامه داد: پالایشگاه آبادان خود را از بدنه ی تیم جدا نمی داند و هر چند که از لحاظ حقوقی و مقرراتی نتواند به صورت مستیم به تیم کمک کند اما به صورت غیرمستقیم به انجام می رساند و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید پالایش و پخش نیز به دنبال آن هستند که مسائل و مشکلات تیم را حل کنند تا مشکلات مالی مانع پیشرفت تیم و پیروزیهایش نشود.

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان خطاب به بازیکنان این تیم بیان کرد: همه ی شما مایه افتخار ما هستید و صنعت نفت، صنعتی است که در کشور حرف اول را می زند.

جمشیدی با بیان اینکه اگر مشکلات مالی صنعت نفت به صور ریشه ای حل نشود تبعات سنگینی به همرته خواهد داشت  از تلاش های سرمربی، کادر فنی و تمامی بازیکنان برای کسب آمادگی در برابر سیرجانی ها قدردانی کرد .

احیای فوتبال آبادان به دست استعدادهای کشف شده

جهانگیر کی شمس ، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: استعداد یابی را دارای اهمیت زیادی خواند و افزود: انجام استعدادیابی در میان بازیکنان و علاقمندان بومی و هدایت آنان به تیمهای پایه به همراه یک برنامه ریزی مدون و منسجم می تواند افزون بر رفع نیازهای تیم از جمله بازیکن در زمینه ی کمک به تیمهای پایه احیاگر فوتبال شهر نیز کمک حال باشد.

او افزود: امید می رود تا با توجه به تفکر نو و جدید ایجاد شده مشکلات مالی تیم ریشه دار صنعت نفت در آینده ای نه چندان دور حل و فصل شود تا همچون سالهای گذشته و با شروع فصل؛ تیم و مدیران آن دیگر دغدغه ای از بابت مسائل مالی نداشته باشند و بتوانیم مانند دیگر تیمهای لیگ برتر بدون از دست دادن فرصت و در زمان مناسب نسبت به جذب بازیکن، برپایی اردوهای تدارکاتی و برنامه ریز اقدام کنیم.

بزریلی های آبادان آماده ی شکست گل گهر سیرجان

علیرضا منصوریان نیز گفت:مشکلات مالی صنعت نفت آبادان رفع می شود اما با توجه به اینکه که هیچگاه زمان برای جبران برد، باخت و یا مساوی به عقب بر نمی گردد بایکنان این تیم هم قسم شده اند که سه امتیاز بازی فردا را در شهر نگه دارند.

او بازدید مسئولان باشگاه از تمرینات بازیکنان نفتی را سبب دلگرمی آن ها دانست و از تلاش ها برای رقم زدن نتیجه ی بهتر برای شادکردن هواداران خبر داد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.