منصوریان گفت: بازی بسیار سخت و نفس‌گیری با گل گهر سیرجان خواهیم داشت اما بازیکنان تیم آمادگی کامل برای این رقابت را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علیرضا منصوریان،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سخت و نفس‌گیری خواهیم داشت، چون در آنالیز ۹ ساعته بصورت روزانه از تیم رقیب متوجه شدیم بازیکنان خوبی وارد تیم شده اند.

او با بیان اینکه این بازی برای ما بسیار سخت‌تر از بازی با پرسپولیس و استقلال و سپاهان خواهد بود از آمادگی کامل نفتی‌ها برای این رقابت خبر داد و افزود: صنعت نفت آبادان به سطحی دست پیدا کرده است که همه بازیکنان در یک پایه قرار دارند و با توجه به تمرینات روزانه ۱۲ ساعته تفاوتی در ورود افراد مشخصی در زمین بازی ندارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان مصدومیت ۴ بازیکن این تیم از تمرینات بچه‌ها راضی و حمایت بزرگان تیم تشکر کرد که فضا و بستر را برای پیشرفت جوانان باز کردند.

او بیان کرد: جوان‌های تیم در بازی با نساجی نشان دادند که آماده سپری کردن پله‌های رشد هستند و می‌توانند آینده‌ی خوبی برای تیم آبادان رقم بزنند.

منصوریان شهر آبادان را در صورتی که به آن توجه مالی شود یکی از تولیدکنندگان فوتبالیست در کشور برشمرد و افزود: برای پیشرفت تیم صنعت نفت با تمام وجود می‌جنگم.

برای دیدار دشوار مقابل نفت آبادان با تحلیل کامل آماده ایم

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: دیدار پیشرو مقابل تیم صنعت نفت آبادان بازی دشواری است، اما ما با تحلیل کامل آماده رقابت هستیم.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم گل گهر سیرجان نیز در این نشست خبری از آمادگی تیمش پیش از این بازی خبر داد و گفت: فردا بازی با صنعت نفت آبادان پس از وقفه‌ای ۱۰ الی ۱۲ روزه انجام می‌شود که حفظ آمادگی تیم با توجه به دوری از زمین در این مدت دشوار بود، اما پس از دیدار با شهر خودرو قدری شرایط تیم بهبود یافت.

او ادامه داد: همچنین در هفته گذشته در اثر اپیدمی سرماخوردگی هفت تا هشت بازیکنان در تمرینات حضور نداشتند که با دقت نظر، انجام ۲ بار تست کرونا و تلاش کادر درمان در تمرین‌های اخیر حاضر شدند.

سرآسیایی غیبت دو مهره اصلی این تیم را یادآور شد و افزود: در این بازی شاهد غیبت مسیح زاهدی بخاطر سرما خوردگی و یونس شاکری اصلی‌ترین مهاجم و همچنین گلر تیم هستیم که مدت طولانی است در اثر پارگی رباط در بازی‌ها حضور ندارد.

مربی تیم گل گهر سیرجان در ادامه با تاکید بر دشوار بودن دیدار پیش رو، بیان کرد: برای مسابقه می‌دانیم قرار است به مصاف چه تیمی برویم و تیم صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و خارج از مسائل تاکتیکی از غنای تکنیکی نیز برخوردار است.

او افزود: این تیم در هر شرایطی با ژن خوب و اصیل تکنیکی بازیکنانشان گره گشا است و حضور منصوریان در زمین هم می‌تواند اثر بخش باشد که امیدواریم ما هم به زودی خلا نبود قلعه نویی را روی نیمکت شاهد نباشیم.

صنعت نفتی ها آماده ی رقابتی سخت و دشوار

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.