حجت الاسلام طیبی‌فر گفت: کسانی که بخواهند در مسیر شهدا مانع گذاری کنند قطعا با اراده جمعی ملت ایران مواجه خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده‌های شهیدان محمد تقی حیدری، محسن جودکی و ابوالفصل جودکی در اراک: حذف نام مبارک شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌ها در راستای اهداف دشمنان بود که عظمت شهدا مانع تحقق اهداف شیطانی دشمنان شد.

حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: البته ایستادگی خانواده معظم شهدا بسیار اثرگذار بود و این درس بزرگی دارد که کسانی که بخواهند در مسیر شهدا مانع گذاری کنند قطعا با اراده جمعی ملت ایران مواجه خواهند شد.

او اضافه کرد: عده‌ای دنبال جداکردن سرمایه‌های انقلاب از مردم بودند و در طول ۴۲ سال گذشته از طریق روش‌های مختلف اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کردند که اولا بصیرت خانواده معظم شهدا و دوما عشق و ارادت ملت ایران به شهدا مانع تحقق اهداف دشمنان شد.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های جدید و آینده یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است که همه باید در این راستا برنامه داشته باشند.

او تصریح کرد: ادامه مسیر شهدا و پایبندی به آرمان‌های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات خواهد داد و تضمین کننده پیشرفت و سعادت ملت است و ملتی که شهادت دارد شکست نخواهد خورد و عاقبت بخیری همواره برای ادامه دهندگان راه شهدا است.

حجت الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و به فضل الهی تا تحقق ظهور حضرت مهدی (عج) انقلاب اسلامی راه پرافتخار خود را ادامه خواهد داد.


او با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با تاسی به مکتب حسینی (ع) مسیر را به درستی شناختند گفت: جمله حکیمانه شهدا شمع محفل بشریت هستند امروز نیاز به تبیین بیشتر دارد چراکه شهدا راه را برای همه آزادی خواهان و آزادمردان نشان دادند.

در پایان این دیدار‌ها حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده معظم شهید والامقام محمد تقی حیدری و خانواده معظم شهیدان محسن جودکی و ابوالفصل جودکی با اهدای لوحی تجلیل نمود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.