در مراسمی در اراک از کتابی با عنوان تازه داماد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت کتاب «تازه داماد» با موضوع سیره شهید والامقام مهدی جودکی رونمایی شد.

شهید مهدی جودکی علاوه بر اینکه یک پاسدار و رزمنده ارزشی و متعهد بود یک ورزشکار با اخلاق بود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ابن نشست گفت: امروز بهترین الگو برای جوانان است که تهیه کتاب این شهید عزیز قطعا خیرات فراوانی برای جامعه خواهد داشت ودر هفته کتاب و کتابخوانی نقش به سزایی در معرفی این شهید عزیز به نسل جوان دارد.

سرهنگ کریمی افزود: در هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه‌های متنوعی در استان مرکزی برنامه ریزی شده که مهمترین آن‌ها رونمایی از کتاب در حوزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست‌های تخصصی بررسی کتب در حوزه دفاع مقدس است که در طول این یک هفته برگزار خواهد شد.


او اضافه کرد: یکی از مناسبت‌هایی که در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت دیده شده هفته کتاب و کتابخوانی است خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس را راه اندازی کرد و بیش از ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی دو سال گذشته به چاپ رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: امسال تهیه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهاد‌های استان مرکزی هدف گذاری شده و یکی از ضرورت‌های مهم امروز تشویق نویسندگان برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس است که دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند از ظرفیت نویسندگان بومی به خوبی استفاده کنند.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.