شهردار شهرکرد و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور بررسی مشکلات، از پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بازدید از فضای سبز شهری شهرکرد به منظور بررسی وضعیت پارک‌ها و فضای سبز شهری از لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی و پوشش فضای سبز و بررسی و شناسایی زمینه‌ها و فرصت سرمایه گذاری در بوستان‌ها صورت گرفت.

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و وظایف مدیران شهری، توجه ویژه به موضوع نگهداشت شهر و فضای سبز شهری است و انجام بازدید‌های میدانی مستمر با حضور معاونین و مدیران موجب کنترل و نظارت دقیق‌تر بر امر نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به محلات می‌شود.


بیشتر بخوانید


او، تاکید بر اهمیت بحث رفاه شهروندان و افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در پارک‌ها و بوستان‌های شهری را یکی از اهداف مهم شهرداری بر شمرد.

حفظ و نگهداری فضای سبز، تامین، تفکیک و توسعه لوله‌گذاری آب فضای سبز، ضرورت توسعه و گسترش سرانه فضای سبز شهری به منظور بهره مندی مردم در نقاط مختلف شهر از سرانه ها، تسریع در روند ساخت بوستان‌های در حال احداث و بهینه سازی بوستان‌های قدیمی از مواردی بود که در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار