رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، از تصفیه خانه فاضلاب بهرام آباد بازدید کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: با هماهنگی‌های انجام شده رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بهرام آباد صورت گرفت.

او افزود: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد در این بازدید حضور داشتند.

هاشمی اضافه کرد: استفاده از پساب تصفیه‌شده فاضلاب مطابق با استاندارد محیط زیست در تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز مورد توجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: مطالعات انتقال شبکه فاضلاب شهری به شهرکرد با هدف بازگردانی پساب در آبیاری فضای سبز با توجه به مشکلات کم آبی در حال انجام است و زیرساخت‌‎‌های آن جهت اجرا درحال بررسی و تامین اعتبار است.

هاشمی تاکید کرد: باتوجه به وجود ردیف عمرانی مربوط به انتقال پساب به شهرکرد در بودجه سال ۱۴۰۰ این سازمان، شورای اسلامی شهرکرد و شهردار محترم شهرکرد مصمم به انتقال پساب و اجرای خط انتقال آن به شهرکرد هستند و امید است با حمایت و پیگیری آنان این امور اجرایی گردد.

همچنین در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از تصفیه خانه فاضلاب بهرام آباد ارائه نمود و اقدامات و هماهنگی لازم درخصوص ایستگاه پمپاژ، تصفیه ثانویه و موارد اجرایی این پروژه صورت گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.