فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ۴۰ یادواره شهید در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به گرامیداشت چهل و دومین سالروز هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تا پنجم آذرماه ادامه دارد و در این روز‌ها مجموعه‌ای از برنامه‌ها در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در این هفته برخی برنامه‌ها عمومی و برخی اختصاصی خواهد بود افزود: آذین‌بندی پایگاه‌ها، مساجد و محلات توسط پایگاه‌های بسیج محلات، سازمان‌ها و ادارات و توسط رده‌های قشری بسیج انجام خواهد شد.

او از برگزاری ۴۰ یادواره شهید در شهرستان همدان خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با موضوع واکسیناسیون و توزیع بسته‌های معیشتی ادامه دارد.

بقایی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان در دو نقطه شهر همدان، در محله منوچهری و حسن آباد شهرک مدنی طی این هفته ادامه داد: نهضت خدمت‌رسانی در قالب‌های گروه‌های جهادی با محوریت پویش «هر بسیجی یک خدمت» در محلات تداوم خواهد داشت.

او با اشاره به توزیع بسته‌های کمک مومنانه و بسته‌های معیشتی عنوان کرد: گشت رضویون پایگاه‌های بسیج برای اقتدار و امنیت در سطح محلات شهر و روستا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به برگزاری میز خدمت از سوی بسیج ادارات در محلات شهر همدان و نماز جمعه‌ها اشاره کرد و افزود: غرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره توسط معاونت اجتماعی سپاه ناحیه در سه محله‌ای از شهرستان راه‌اندازی شده است.

این مسئول نظامی با بیان اینکه شیفت ایثار کارگری با رویکرد خدمت مومنانه توسط بسیج کارگری در کارخانه‌ها انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: پویش «من و رفیق شهیدم» راه‌اندازی و خاطرات شهدا از سوی پیشکسوتان و قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه در فضای مجازی بیان می‌شود.

بقایی با اشاره به تجلیل از فرهنگیان بسیجی و جهادی فعال در کرونا توسط بسیج فرهنگیان ناحیه گفت: نمایشگاه‌هایی در سطح محلات با همت و همکاری پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.