مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان گفت: به زودی از کتاب خاطرات مردم شهر همدان از حاج قاسم سلیمانی، رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدصادق منصور مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان گفت : بعد از نخستین  سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ایده‌ای جالب به واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات رسید که خاطرات مردمی هر شهر از حاج قاسم جمع آوری و به صورت کتاب به چاپ برسد.

او افزود: از سال گذشته طبق فراخوانی که در شبکه‌های اجتماعی انجام شد این خاطرات که شامل قبل از شهادت و بعد از شهادت سردار است.

مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان ادامه داد: خوشبختانه شهید قاسم سلیمانی سفرهایی به استان همدان داشته اند که می‌توان به سفر ایشان برای مراسم سالگرد عملیات رمضان اشاره کرد.

منصور تاکید کرد : سردار با برخی از خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم از جمله شهید خوش لفظ دیدار کرده بودند و خاطراتی برای مردم و خانواده‌های شهدا به جای گذاشته بودند که در این کتاب آمده است.

اوگفت : خاطراتی نیز از رزمندگان مدافع حرم که به دلایلی از اسامی آنها استفاده نشده است، در این کتاب به صورت مصاحبه دسته بندی و استفاده شده است.

دبیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه مصاحبه‌ها تا فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت و آقای جواد یوسفی، کار نویسندگی، ویرایش و صفحه بندی کتاب را برعهده گرفته است، ادامه داد: تلاش داریم در قبل از روز و هفته بسیج با برگزاری مراسمی از این کتاب در همدان رونمایی انجام گیرد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.