فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت :در هفته بسیج هزار و صد انواع برنامه فرهنگی،هنری و خدماتی برای مردم اجرا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی  فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: دیدار با ائمه جمعه ، غبار روبی و عطر فشانی ، برگزاری حلقه صالحین ،برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله ، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط فرمانده نواحی بسیج ، برگزاری میز خدمت و مشاوره رایگان توسط بسیج ادارات ، دعوت از مسئولین ادارات برای حل مشکلات مردم ،تجلیل از بسیجیان از برنامه های هفته بسیج در استان است .

او با اشاره به اینکه بسیج پاره تن مردم است و مشکل گشاست، افزود: روز چهارشنبه ۳ آذر ماه رزمایش اقتدار بسیج در سراسر کشور با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

سردار مجیدی بیان کرد: جشنواره دو سالانه کشوری حبیب حرم در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد که در بخش های نمایشی ، شعر، ادبیات، و عکس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان همدان تاکید کرد: در روز ۲۷ و ۲۸ آبان ماه یک رزمایش امنیتی مشترک با سپاه و ناجا برگزار خواهد شد.

سردار مجیدی تصریح کرد: برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان ، برگزاری اردوی جهادی، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس و کتاب ، برگزاری کوهپیمایی و مسابقه ورزشی، برگزاری مراسم دعا، نمایش اقتصاد مقاومتی در ۵ نقطه ، برگزاری نمایشگاه دست آورد انقلاب ، برگزاری سبک زندگی خانواده ، اهدای ۲۵۰۰ بسته معیشتی و برگزاری نشست روشنگردی برای مردم از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان همدان است.

او  با اشاره به اینکه استان همدان ۸ هزار شهید انقلابی داشته است گفت: از روز شنبه ۲۹ آبان ماه روزهای هفته به نام اقتصاد مقاومتی ، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام گذاری شده است.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار کرد: وقتی حضرت امام خمینی (ره) تهدید های فرامنطقه‌ای را احساس کرد که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی باید نمادی از مردم را پای کار بیاورد و به همین دلیل در ۵ آذر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را ابلاغ کردند.

سردار مجیدی گفت:فراتر از یگان های نیروهای مسلح بسیج مردمی شکل گرفت تا از مرزهای انقلاب اسلامی دفاع کند و اگر مروری بر گذشته بسیج داشته باشیم یکی از نهادهای نقش آفرین در انقلاب اسلامی بسیج بوده است.

او  با اشاره به ۸ هزار شهید استان همدان بیان کرد: دومین کنگره این شهیدان بزرگوار  در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار