نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی از تصویب تاسیس شهرداری در روستا‌های باغ‌صفا و توجردی در وزارت کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس در جریان بازدید از روستا‌های بخش باغ‌صفا که با هدف بررسی مشکلات مردم در بخش‌های مختلف به ویژه مسکن روستایی برگزار شد، بیان کرد: تاسیس شهرداری در این مناطق مقدمه‌ای برای توسعه دوچندان این مناطق و دسترسی بهتر شهروندان به سهم عادلانه از توسعه است.

او بر لزوم پیگیری منابع طبیعی در پاسخ استعلامات بنیاد مسکن و تسریع تا محدوده‌های درخواستی بنیاد برای الحاق و بازنگری طرح‌های هادی تاکید کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرچهان نیز در این بازدید با بیان اینکه بنیاد مسکن از همه ظرفیت‌های پیش رو برای توسعه روستایی و تامین مسکن شهری دراین شهرستان استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: باید از همه توان و ظرفیت‌های قانونی برای توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان استفاده کرد.

اسماعیل محمدجانی خاطرنشان کرد: توجردی و باغصفا دو منطقه مهم در شهرستان سرچهان است که بنیاد مسکن در سال‌های گذشته نیز خدمات قابل توجه و ارزشمندی در راستای توسعه و محرومینت زدایی دراین مناطق به مردم ارائه داده است.

او عنوان کرد: توسعه شهری و روستایی در این شهرستان یک مطالبه جمعی است که مردم این شهرستان بعد از سال‌ها محرومیت به دنبال آن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.