مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:در پی اعلام هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی نیروهای خدمات شهری در آماده باش هستند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیروها و امکانات خدمات شهری در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش نزولات آسمانی، وزش شدید باد و کاهش محسوس دما در آماده باش کامل هستند.

او افزود: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی استان مبنی بر وقوع بارش گسترده برف و باران و کاهش محسوس دما در سطح مشهد از بعد از ظهر امروز بیش از ۲۶۰۰ نفر از نیرو‌های کارگری حوزه معاونت خدمات شهری در سطح مناطق ۱۳ گانه به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر نیرو‌های کارگری، بالغ بر ۵۶ دستگاه تانکر، ۴ دستگاه پمپ خودمکش و ۱۰۹ پمپ سیار در سطح مناطق شهر مشهد مستقر هستند.

رهنمایی بیان کرد: با توجه به اعلام وزش شدید باد در سطح شهر مشهد از شهروندان محترم تقاضا می‌شود از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند و از پارک نمودن خودرو در زیر سازه‌های نا ایمن و درختان پرهیز کنند.
انتهای پیام//ف. ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.