منابع خبری از بالاترین آمار جانباختگان کرونایی در انگلیس و ولز در ۸ ماه گذشته خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیوساینتیست، انگلیس و ولز در هفته منتهی به ۵ نوامبر (۱۴ آبان) شاهد شکسته شدن رکورد مرگ و میر کرونایی از ماه مارس (اسفند) تاکنون بودند.

در این بازه زمانی ۱ هفته‌ای، اداره آمار ملی انگلیس ۹۹۵ مورد جانباخته کرونایی را گزارش داد که در واقع ۸.۶ درصد از کل مرگ و میر‌های کرونایی تاکنون را شامل می‌شود. همچنین این میزان افزایش ۱۶ درصدی آمار جانباختگان را نسبت به هفته پیشتر از آن نشان می‌دهد.

 طبق آمار رسمی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در انگلیس ۱۶۸ هزار و ۶۰۰ جانباخته گزارش شده است. البته بالاترین آمار جانباختگان کرونایی در یک روز در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی ۱۳۹۹) در انگلیس با اعلام هزار و ۴۸۴ فوتی گزارش شده است.

این در حالی است که هفته گذشته خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که اروپا بار دیگر به کانون شیوع کرونا تبدیل شده است و همین امر موجب شده تا برخی از دولت‌ها، محدودیت‌های کرونایی را علی‌رغم اعتراضات شدید و قبل از تعطیلات کریسمس اعمال کنند.

بیشتر کشور‌های اتحادیه اروپا واکسیناسیون افراد مسن و کسانی که ایمنی ضعیفی دارند را با دوز‌های تقویت کننده آغاز کرده‌اند، اما دانشمندان می‎گویند واکسیناسیون نوجوانان باید در اولویت قرار گیرد تا از اقداماتی مانند بسته شدن اجباری کسب‎ و کار‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
یادمان باشد
یک کشور به" تنهایی " نمیشه که سفید باشه ...
راه حل باید جمعی باشه
(واکسن + ماسک )
هرگز نباید ماسکها رو برداریم تا جهانی اعلام بشه...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار