شمار موارد جدید ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس از مرز ۵۰ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه «هندوستان تایمز»، شمار موارد ابتلای روزانه به کرونا روز پنجشنبه با عبور از مرز ۵۰ هزار نفر رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، شمار موارد ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس روز پنجشنبه با عبور از مرز ۵۰ هزار نفر، رقم ۵۲ هزار و ۹ نفر تست مثبت کرونا را اثبت کرد که بالاترین رقم از تاریخ ۱۷ ژوئیه به حساب می‌آید. این در حالی است که ۱۱۵ بیمار کرونایی نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

انگلیس هم اکنون شاهد شمار فزاینده موارد ابتلا به کروناست؛ به طوری که برای بیش از یک هفته این کشور رقم بالای بیش از ۴۰ هزار مبتلای روزانه را به ثبت رساند.

گفتنی است روز چهارشنبه نیز «ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس، با اشاره به وخامت اوضاع کرونایی در این کشور، نسبت به افزایش تعداد مبتلایان روزانه ویروس کووید-۱۹ در انگلیس و رسیدن شمار بیماران به بالای ۱۰۰ هزار نفر در روز هشدار داده بود.

وزیر بهداشت انگلیس با بیان آن‌که انتظار می‌رود تعداد مبتلایان روزانه کرونا در این کشور به بالای ۱۰۰ هزار نفر در هرروز برسد، اعلام کرد: «دولت انگلیس آنچه را که لازم است انجام می‌دهد تا تحت تأثیر زمستان سخت انگلیس قرار نگیریم.»

جاوید همچنین گفته بود: «در حال حاضر دولت انگلیس به طرح جایگزین برای مقابله با ویروس کرونا مانند اجباری کردن زدن ماسک فکر نمی‌کند، اما وزیران باید هوشیار باشند و خود را برای تمامی احتمالات آماده کنند.»

گفتنی است تا کنون بیش از ۲۴۳ میلیون و ۳۱۲ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد، بیش از ۴ میلیون و ۹۴۶ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار