سرهنگ نجفی گفت: کارکنان پلیس راهور با تلاش جهادی همواره در حال خدمات رسانی به مردم و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ حسین نجفی،جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در جلسه تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: پلیس راهور بخاطر تعامل مداوم و نزدیک با سازمان‌ها و اقشار مختلف جامعه یکی از مهمترین و اثر گذارترین شغل در سطح ناجا است.

او افزود: کارکنان پلیس راهور با کار جهادی و تلاش مضاعف همواره در حال خدمات رسانی مطلوب به مردم و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی هستند.

جانشین انتظامی استان، تصریح کرد: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت خدمات رسانی شایسته به مردم از مهمترین مولفه‌های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری مردم است.

او با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ ترافیک و سطح آگاهی عمومی، می‌تواند کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد، گفت: کارکنان راهور بایستی تلاش کنند تا با برخورد مناسب و سعه صدر در راستای افزایش رضایتمندی مردم از پلیس گام بردارند.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی پلیس راهور حفظ جان انسانهاست، تصریح کرد: ضرورت دارد برای دستیابی به این هدف راهبردی از تمامی امکانات و تجهیزات موجود استفاده بهینه بعمل آید.

او درپایان، همراهی و مشارکت مردم و مسئولین را تضمین کننده انضباط پایدار و فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه دانست و افزود: اجتماعی کردن فرهنگ صحیح رانندگی و جلب مشارکت مردمی در کنترل تخلفات رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی، یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی است، و کارکنان پلیس راهور بایستی این مهم را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.