نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس/ پارلمان به مسعود فیاضی اعتماد نکرد

نشست بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش در مجلس با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف با دستور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و حضور رئیس جمهور برگزار شد.

بررسی برنامه‌ها و صلاحیت مسعود فیاضی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و أخذ رأی اعتماد مهم‌ترین دستور کار امروز خانه ملت است.

در ابتدای جلسه، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نظر رئیس این کمیسیون را قرائت خواهد کرد.

پس از آن، رئیس جمهور پیش از سخنان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از وی دفاع می‌کند.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

نظر کمیسیون آموزش درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رضا حاجی پور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

وی نتیجه‌گیری و نظر نهایی کمیسیون متبوعش را در رابطه با تصدی فیاضی با اکثریت آراء مخالف اعلام کرد.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

رئیسی: اگر صلاحیت فیاضی برای ما محرز نمی‌شد، اصلا به مجلس معرفی نمی‌کردیم

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور یافت.

مهم‌ترین محورهای سخنان رئیس جمهور به شرح زیر است:

با گام هایی که همین روزها برداشته شده خیلی نگرانی ها مانند منابع و کالاهای اساسی برداشته شده است.

در بسیاری از استان ها زمین برای ساخت مسکن مشخص شده است.

حقوق و دستمزد از ابتدای دولت در زمان خود بدون استقراض پرداخت شد.

با بررسی‌هایی که در کارگروه‌ها انجام شد، آقای فیاضی از کسانی بود که در مصاحبه‌های مختلف کارگروه‌ها از جایگاه ممتازی برخوردار شد. خود من هم با ایشان مصاحبه کردم. دوستان مورد اعتمادی در این حوزه با آقای فیاضی مصاحبه کردند و ایشان را فرد صالحی دانستند برای این مسئولیت.

محور انتخاب وزیران در دولت سیزدهم شایستگی است، نه فشار‌ها و روابط. توصیه افراد به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست.

آنچه مهم است برای خودم حجت الهی است. تا خودم حجت نداشته باشم اگر همه هم جمع بشوند من اقدامی نمی‌کنم. باید شایستگی‌ها احراز شده باشد.

ایشان در مقطعی مسئول فناوری وزارت خانه بوده است و تحول گراست.

فیاضی آموزش و پرورش را می‌شناسند و فرد صالحی برای این مسئولیت است. افرادی ممکن است خویشاوندان کسانی باشند، اما هرکسی در زندگی دارای دستاورد‌های علمی و موارد دیگر است.

تا برای من حجت نباشد، فردی را انتخاب نمی‌کنم، اما تصمیم با مجلس است.

فیاضی کلاس و آموزش و پرورش را می‌شناسد، با بسته‌های یادگیری آشنایی دارد. در ستاد آموزش و پرورش مدیرکل بوده و طرح آموزش مجازی با عنوان شاد را در کارنامه دارد.

فیاضی هم برنامه دارد هم شناخت، او تحول گراست و این مسئله برای ما بسیار مهم است.

انتظارات از این دولت بالاست، هر چقدر امید مردم بالاتر رود انتظارات مردم بالاتر می‌رود.

اگر صلاحیت فیاضی برای ما محرز نمی‌شد اصلا به مجلس معرفی نمی‌کردیم. تحول باید در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

نظرات مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

پس از سخنان رئیس جمهور درباره مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، موافقان و مخالفان وی، نظراتشان را درباره وی اعلام کردند.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

غضنفرآبادی: باید به کارشناسی دولت اعتماد کنیم/ فیاضی از محتوای کتب درسی مطلع است

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نظر موافقش را بیان کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

هفته گذشته مسعود فیاضی پس از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد.

بلا درنگ شبکه‌های معاند نسبت به تخریب ایشان اقدام کردند، تخریب‌گران کسانی جز مروجان سند ۲۰۳۰، اختلاسگران صندوق فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش نبودند.

در جبهه مقابل، جبهه بزرگی از فرهنگیان و دلسوزان موافقت خود را با فیاضی اعلام کردند، وزیری که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرده و نشان داده می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

با انجام تحقیقات و پس از جلسه‌ای که در کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی داشتیم، تردیده ایم رفع و ایشان را نیرو‌های توانمند و قابلی دانستم. داشتن فهم درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها یکی از شاخص‌های مهمی است که آقای فیاضی از آن برخوردار است.

با توجه به سوابق ایشان به عنوان معلم آموزشی و پرورشی، مطلع بودن از کتب و محتوای درسی و داشتن سابقه مدیرکل در آموزش و پرورش برایم ثابت شد که وی می‌تواند مدیری هر چند ناشناخته، اما تحول آفرین باشد.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

باقری: فیاضی حتی یک روز هم مدیر مدرسه نبوده است/ به او رأی ندهید

پس از غضنفرآبادی، حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم سخنانی ایراد کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

به یقین باید دنبال حجت شرعی در رابطه با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی باشیم. حتماً آقای رئیسی برای معرفی آقای فیاضی به چنین حجتی رسیده‌اند، اما نمایندگان نیز باید به حجت شرعی برسیم تا بتوانیم به ایشان رأی دهیم.

نزدیک به یک میلیون نفر معلم در آموزش و پرورش با تحصیلات عالیه وجود دارد. حال سوال این است که آقای رئیسی آیا در میان این یک میلیون نفر کسی مانند آقای فیاضی پیدا نشد.

این در حالی است که زمانی از آموزش و پرورش، مدیر برمی‌خیزید و در واقع وزیر و مدیرپرور بود، اما اکنون بعد از ۴۰ سال به این نتیجه رسیده‌ایم که از بین یک میلیون نفر نمی‌توان یک نفر را به عنوان وزیر انتخاب کرد تا سکانداری این مجموعه را بر دست گیرد.

فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده و حتی مدیرعامل نیز نبوده است. 

به یقین این انتخاب معلمان را دلسرد خواهد کرد و توهین و دهن کجی به آموزش و پرورش می‌شود.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

گودرزی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نخبه است/ فیاضی به دنبال اتصال حوزه و دانشگاه است

عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نظراتش را بیان کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

روزی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد برخی از نمایندگان دو دو کردند و مخالفت کردند.

من با این نمایندگان صحبت کردم و دلایل مخالفت آن‌ها را پرسیدم و آن‌ها گفتند که فیاضی از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست.

اگر کسی از روز نخست شاغل در یک دستگاهی نبود، این بدان معنا نیست که قدرت اداره آن دستگاه را ندارد، در دوران انتخابات نیز به من و شما در فضای مجازی از این صحبت‌ها گفته می‌شد تا انتخابات را مهندسی کنند.

آیا ما در مجلس متولد شدیم یا رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری متول شده است؟ الزاماً ممکن است افراد مربوط به بدنه یک دستگاه نباشند، همانند بسیاری از ما که پیش از نمایندگی فعالیت‌هایی داشتیم که از افرادی که چندین دوره وکیل مردم در خانه ملت بودند نیز موثرتر بوده ایم.

هرچند وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه نیست، اما مامور به خدمت در این وزارتخانه بوده است.

وی در بحث سیاست پژوهی فعال بوده و به دنبال اتصال حوزه و دانشگاه است.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

دلخوش: آقای فیاضی چرا وزارت آموزش و پرورش را قبول کردید؟

سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مخالفت با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم، در نشست علنی امروز  سخنانش مخالفت خود با وزیر پیشنهادی را اعلام کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

آقای رئیس جمهور! گفتند که یاران موافق هستند/ مجنون شده اند و همه عاشق هستند/ مثل وزرای تو رئیس جمهور/ از مدرسه امام صادق هستند.

از روزهای پیش از انتخابات ۱۴۰۰ این نمایندگان امضا دادند و برای اولین بار شما را حمایت کردند. در طول تاریخ انقلاب هیچ کس برای حمایت رئیس جمهور امضا از نمایندگان گرفته بود.

آقای رئیس جمهور ما دلمان برای شما می سوزد و دوست نداری در این شرایط دشمنان کشور خرده بگیرند و دولت شما را ناکارآمد نشان دهند.

در صحبت‌های آقای رئیس جمهور آمده بود که فیاضی با کتاب و مدرسه آشناست. آقای رئیس جمهور شما حدود دو میلیون معلم و فرهنگی دارید. در آموزش و پرورش وزیر، رئیس جمهور، استاندار و فرماندار در طول انقلاب انتخاب شده است.

آموزش و پرورش آدم های متخصص و علمی و فرهنگی کم ندارد. آقای رئیس جمهور چرا خودتان را اذیت می کنید؟ بچه ها باعث می‌شوید فرهنگیان کشور برنجند؟ آقای وزیر پیشنهادی یک جزوه آورده که برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوب است.

آقای فیاضی چطور می‌خواهید رتبه‌بندی را حل کنید؟ آقای میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه اینجا در مجلس آمد و گفت من یک پنجم منابع مالی رتبه‌بندی معلمان را می‌توانم تامین کنم. بعد آقای فیاضی گفته من رتبه بندی را انجام می دهم.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس/ پارلمان به مسعود فیاضی اعتماد نکرد

الهیان: انتخاب افراد با تجربه، اما تکراری به معنای استمرار وضعیت فعلی است

زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخنرانی کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

دولت سیزدهم بیشترین اعضای هیأت علمی را در میان مسئولین و وزرا دارد و باید در اظهارنظر‌ها در مورد آن انصاف را رعایت کنیم.

امروز در مورد وزارت آموزش و پرورشی صحبت می‌کنیم که علاوه بر یک وزارتخانه مهم باید یک نگاه استراتژیک و آینده پژوهانه نیز به آن داشت.

تربیت عناصر و فرزندان آینده کشور را در دست دارد و باید مدیری کارآمد، کارشناس، کلان‌نگر، انقلابی و مدبر برای آن انتخاب کنیم.

باید فرصت دهیم که آقای فیاضی در این مسیر برنامه‌های خود را عملیاتی کند، انتخاب افراد باتجربه، ولی تکراری به معنی استمرار وضعیت پرچالش امروزی است.

آقای فیاضی در ساختار آموزش و پرورش تجربه مدیرکلی دارند و ۷ سال سابقه تدریس داشته و افق و چشم‌انداز‌هایی را برای آموزش و پرورش تدوین کرده است، اما ما بحث نسبت فامیلی را در مورد ایشان بار‌ها شنیده‌ایم، اما کسی در مورد برادر شهید ایشان سخنی نگفته است.

برنامه ۴۰ صفحه‌ای تدوین شده توسط ایشان به معنای ختم سند ۲۰۳۰ است و این یعنی پرونده ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش بسته می‌شود و موج تخریب در رسانه‌های بیگانه نشان می‌دهد انتخاب درستی برای وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.

تحول در زیرساخت‌ها، تحول در نیروی انسانی، ساختار اداری، مالی و همین طور تحول در ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزازی آموزش و پرورش در برنامه‌های ایشان دیده می‌شود.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس/ پارلمان به مسعود فیاضی اعتماد نکرد

دفاع فیاضی از برنامه‌های خود

مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس از برنامه های خود دفاع کرد.

مهم‌ترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

بودجه آموزش و پرورش ۴.۶ درصد کاهش پیدا کرده است. در هیچ کشوری این اتفاق نمی‌افتد.

وقتی به رتبه‌بندی معلمان می‌رسیم نباید بگوییم پول نداریم، قلب راکتور آموزش و پرورش معلم است.

معلمان تنها بخش از بدنه دولت هستند که فیش حقوقی شان کم‌تر از حکم کارگزینی آن هاست.

نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه فرهنگیان ۸۰ به ۱ است و این بسیار بد است.

من مدیری تحول گرا هستم.

مدیریت ستادی را به مدیریت شبکه‌ای تبدیل می‌کنم.

نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس/ پارلمان به مسعود فیاضی اعتماد نکرد

مجلس به مسعود فیاضی اعتماد نکرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد ندادند.

پس از پایان رای گیری مسعود فیاضی از مجموع ۲۶۰ رای ماخوذه با ۱۱۵ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع وزیر نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۲:۵۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
افسوس و هزار افسوس که حاجی بابایی را معرفی نکردند یاد حاجی بابایی تا ابد در دل من معلم باقی خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
سیروام
۰۸:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
سلام من یه پیشنهاد دارم. حال اگر به گوش رئیس جمهور رسید که فبها در غیر اینصورت حجت شرعی خودم را عرض میکم.
به نظرم دکتر باقرزاده که سال هاست در بدنه آموزش و پرورش است و از معلمی در روستاها شروع کرده در بخش های مختلف مدیر بوده. از دوره حاجی بابایی معاون بوده و تا الان هم در این وزارتخانه در معاونت های مختلف بوده و ایشان هم جوان و هم نیروی انقلابی است که گزینه مناسبی برای این وزارتخانه میباشد. و در تمامی قسمت های کار کرده. هم جوان ، انقلابی ،دلسوز؛ از قشر معلمین .و سالهاست در بدنه وزارتخانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
دکتر حاجی بابایی عزیز,جای تو تا ابد در قلب معلمان این سرزمین تثبیت شد.تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
دم مجلس گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور ما معلمان بازنشسته ی مهرماه دوماه هستش حقوق نداریم لطفا پیگیر باشید .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
بله درست فرمودید بااین گرانی ها وحقوق کم معلم تاخیردوماهه درپرداخت حقوق بازنشستگان امسال درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
رای نمی آورند چون لابی گری نمی دانند ،اگر یکی بود که با نمایندگان لابی می کرد ،راحت بهش رای می دادند،کاری هم به صلاحیت نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
یعنی گزینه بهتری نبود؟
در میان فرهنگیان کم افرادی نیستند که مدرک دکتری دارند وسوابق درخشانی دارند
Pakistan
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام فقط حاجی بابایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
راستش هیچکدومتون صلاحیت ندارین همون باید از کار برکنار بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
زمان وزارت آقای حاجی بابایی در رزق و روزی به روی معلمان باز شد خودم یادمه چرا بعضی ها ناحق میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آقای قالیباف اگه ریگ در کفش ندارید چرا جلوی قانون شفافیت را میگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام
قرار نیست هرکسی وزیر وکیل بشه باید ژن خوب باشد ژن خوب یعنی اصولگرا و اصلاح طلب غیر اینها، همه اقشار مردم فاقد صلاحیت و رزومه درخشان می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آقای جاجی بابائی وزیر بود چه گلی بسر وزارتخانه زد که الان بیاد آزموده را آزمودن خطاست فقط کلی بارانت آشنایان خودش را بارشته های غیرمرتبط به زور وارد آموزش وپرورش کرد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چرا آقای رییسی تاکید داره رو اینجور وزرا تاکید دارن که ملت غیر آگاه تربیت شه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
اینکه برادرشون شهید باشه دلیل نمیشه که ایشون صلاحیت وزارت آموزش و پرورش داشته باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بازی رتبه بندی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش! دمتون گرم که اینقدر به فکر معلمان و آموزش و پرورش هستید! این یک بازی است چرا فرد لایق انتخاب نمی کنید که رای بیاورد! چرا رتبه بندی را به بهانه های مختلف عقب انداختید! همه ی این ها یک شبه می تواند درست شود اما دست های پشت پرده نمی خواهند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چرا یه غیر متخصص رو وزیر اموزش و پرورش میکنید
اموزش و پرورش اینده مملکت رو میسازه چرا میخواهید عمدی مملکت رو عقب بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
شاید هدفشون همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سوابقش روخوندید؟ ابتدای همین صفحه رو بخونید ایشون در ستاد آموزش و پرورش مدیر کل بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بنظر من دولت باید تمام بودجه ی کشور را اختصاص دهد به معیشت فرهنگیان عزیز .

و حتی از حقوق سایر کارمندان نیز کم کند و بر حقوق این عزیزان بیافزاید .

چون این عزیزان سخت ترین شغل را در کشور ندارند و حتی فرصت یک روز برای استراحت ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
90 درصد معلما اصلاح طلبن معلومه که با وزیر انقلابی مخالفت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
3 ماه تابستان
Iran (Islamic Republic of)
Hafez
۱۶:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
معلم ماهی دو تومن هم زیادیشه اصلا ما این همه معلم احتیاج نداریم فضای مجازی و تلویزیون برای آموزش کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
حسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
فرهنگ مملکت عزیزتر از آن است که به این جناح و آن جناح متصل باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
اگه معلم احتیاج نداری بشین خونه ت ب بچه ت درس بده ببینم چ باسوادی با این مغز پر از خالی ای ک داری میخوای تحویل جامعه بدی ... بیچاره همین نوشتنتو مدیون معلماتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
دو ماه از سال رفت هنوز وزیر آموزش و پرورش مشخص نشده نمی دونم مجلسی ها این چه دلیل هایی است که میارند مگه همه باید از قبل پست و مقام داشته باشند و مدیر جایی بوده باشند افراد بر اساس شایستگی باید انتخاب بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چقدرم ایشون شایستگی داشتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی معیشت معلمین شاغل در مدارس را دستمایه بی احترامی به آنان می کنید، منتظر فاجعه انسانی باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
این همه نخبه توی وزارت آموزش و پرورش هستن که بدلیل بازی های سیاسی برخی ها رفتن گوشه و کنار
چرا آقای رییسی از این افراد استفاده نمی کنین
چرا اصرار دارید وزیر آموزش و پرورش باید تحصیلات حوزوی هم داشته باشه؟؟؟؟
یعنی واقعا نیازه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ایشون خودشون از نخبگان بودند و سوابق معلمی و مدیریت قسمت های مختلف آموزش و پرورش رو در کارنامه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
به هیچ عنوان این مطلب برای رد ایشان که فرد انتخاب شده باید از بدنه آموزش پرورش باشد مطلب درستی نیست .کاملا این حرف بدون دلیل عقلی است . تقاضا داریم از نمایندگان مجلس که دلایل محکم و قابل استدلال دقیق بیاورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
نه برادر من فقط و فقط صحبت از حق و حقوق و معیشت فرهنگیان است و بس . اینه همه بهانست .

این فرهنگیان هستند که برای مجلس و دولت تکلیف تعیین می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد فخری
۱۳:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
حقوقی که دولت به کارگر میدهد ظرف ۱۰ روز تمام میشود و کسانی که کار نمیکنند شغل ندارند حیوانات جنگل حساب میشوند!حق همه مردم ایران این نیست!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۲۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام ،

شکر خدایی که ذلت را برای ما نپسندید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ذلت وقتی هست که وزیر و رئیس جمهور یک کشور بر اجرای سند 2030 اصرار کنند و فرزندان یک کشور رو بنده دیگران بار بیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سال تحصیلی تمام شد فعلا وزیر مشخص نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
انگار مادرای وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش میرن پیش رییس جمهور و میگن حاجی پسرمو بکارش بگیر اینجوری خیالم راحتتره، اون هم تو رودربایستی گیر میکنه و اینجور میشه که رای اعتماد نمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ای بنازم
حرف خیلی خوبی زده شد
جناب رییسی نه حتی در بدنه حدود ۲ میلیونی آموزش و پرورش بلکه اینهمه نخبه وجود داره ، هیچ کدام حجت نداشته اند فقط برادر داماد زاکانی دارای حجت بود؟ آنهم بدون سابقه خاص ؟
آقای رییسی ما شما رو خیلی قبول داشتیم ولی داری کاری میکنیم ناامید بشیم ، واقعا حجت الهی و شرعی داشتی؟ بماند تا اون دنیا در درگاه الهی ببینیم این حجت شما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
لطفا قبل از اظهار نظر سوابقشون رو بخونید که اون دنیا مدیون نشید آقای فیاضی هم نخبه بودند هم معلم هم سوابق مدیریت قسمت های مختلف مربوط به آموزش و پرورش رو داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
نمیدونم چطوریه که این وزرای آموزش و پرورش آشنا درمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
خدا را شکر ، نمایندگان اینبار انتخاب درستی کردند . وقتی وزیر با جعل و روابط و ... فامیل بازی بالا بیاد دیگه فاتحه اموزش و پرورش خوانده شده بود . اصلا فلسفه دکتری امتحان جامع و یک رساله نیست ، فلسفه اش تربیت یک فرد پژوهش محور و یادگیرنده و منتشر کننده علم هست . ما پدرمون در اومد دکتری گرفتیم اینها جمع میشن به هم دیگه مدرک میدن و همدیگرو هیئت علمی می کنن و.... وزیر میشن و ....همینه وضع مملکتمون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ایشون خودشون از بدنه آموزش و پرورش و معلم و مدیر کل ستاد آموزش و پرورش بودند وزیر قبلی آموزش پرورش زبون اعتراض نداشتید که تنها افتخارش سند 2030 و نابودی نصل جوان بود؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدم
۱۲:۲۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
خوشحالم که نشد حرف زیاد دارم ولی در کل خوشحالم که نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
لطفا کلمه پارلمان رو برا یه مشت ادم بردرد نخور که با چلوکباب و خرید رای اومدن نماینده شدن با با دیدن یه خارجی آبرو فرهنگ ملت رو نیبرن
به کار نبرید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
انتخاب یک وزیر آموزش و پرورش که رای اعتماد بیاره، انقد مشکل شده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
یکی از همون اعضای کمیسیون آموزش مجلس رو به عنوان وزیر پیشنهادی انتخاب کنید اصلا برنامه هم نمیخواد بدید بهش هیچ طرحی هم نمیخواد داشته باشه! رای میاره ! درواقع به نظر من مجلس و کمیسیون آموزش به دنبال سهم خواهی از دولت هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ان شاء الله بهترین گزینه برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
فقط دکتر خالقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
فقط دکتر خالقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
اقای فیاضی ما کادر درمان هم فیش حقوقمان از حکم کارگزاری کمتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
کم دروغ بگو الان پرستار 15 میلیون میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
این دیگه چه مجلسیه! اینا اگر نماینده ما هستند باید به وزیر پیشنهادی آقای رئیسی رای مثبت دهند
خیلی زشته این نماینده ها دنبال تحمیل شخص مدنظر خودشون به رئیس جمهور هستند این اسمش رانته و مخالف شایسته سالاری هست
مردم برید پیج نماینده های شهرتون بهشون این چیزا رو گوشزد کنید و در انتخابات های بعدی مجلس لطفا دقت کنید این چیزایی که الان دارید میبینید چهره واقعی نماینده های شهرتون هستند نه اونچیزی که توی انتخابات نشون میدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چه ربطی داره؟؟ اتفاقا چون نماینده مردم هستن باید در رای اعتماد دادن دقت کنن، نه اینکه هر کسی رو که رئیس جمهور پیشنهاد بده اینا رای بدن. اگر اینطور می بود که اصلا نیازی به رای اعتماد دادن نبوده، رئیس جمهور خودش یکی رو می ذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
احسنت که چقدر خوب گفتید والا چرا حتما باید وزیر تکراری باشه یا وزیرای باتجربه تا حالا‌چکار کردند که این وزیر پیشنهادی نتونه خیلی دلم می خواد بدونم مجلس چه کسی رو زیر نظر داره که همه رو رد‌می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
رد صلاحیت شد؛ الان باید رهبر باید وزیر معرفی کنه یا رئیس جمهور ؟؟؟
یکی رو وزیر بذارید این مصوبه کنکور ۱۴۰۲ رو لغو کنه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بنده اطلاع دارم و تحقیق کردم فرهنگیان دلشون با دکتر حاجی بابایی هست و ایشان را فقط واسه وزارت دوست دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چی که زیاد هست در این مملکت مسئول انقلابی. از اقوام و خویشان این مسئولین یکی پیدا می شود که خدمت خالصانه برای این ملت انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۱:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
از آقای رئیسی نا امید شدیم با این افرادی که معرفی می‌کند
درود بر نمایندگانی کا رای مخالف دادند
وزیر باید معلم باشد . تمااااااااااااااااااااااااااااااااام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
الان چی شد ؟؟؟ وزیر آموزش و پرورش صلاحیت اش رد شد یا نشد ؟؟؟ یکی بگه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
گزارش رو کامل بخون
آخرش نوشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
برای انتخاب مدیر و معاون در مدارس بایستی طرف دارای یک سری ویژگی هایی باشد ولی برای وزارت نیاز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چطوریه که فقط برا تو محرز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
هر وزیری بخواه بشه هیچ دردی از فرهنگیان دوا نمیشه....وزیر باید از خود رجال فرهنگی باشد نه اینکه هر کسی را بدون تخصص بذارن وزیر اموزش و پرورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
وزارت خونه آموزش و پرورش وظیفش آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان هست حقوق و معیشت معلمان مربوط به سازمان برنامه و بودجه و مجلس هست نباید اینجور به وزارت آموزش و پرورش نگاه کرد که انگار وزارتخونه پرداخت پول به معلمان شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ع.ا.ق
۰۹:۱۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
تقریبا توی بورس نابود شدیم
مجلس هم کاری نکرد
دولت هم پولی نداره که کاری کند
حسن روحانی هم به ریش مردم می خندد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
واقعاً روحانی بیچارمون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آی گفتی
آخرین اخبار