با روی کار آمدن دولت جدید، اقدامات موثرتری در کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کووید ۱۹ ویروسی همه‌گیر که قریب به دو سال است جهان را درگیر خود کرده؛ با این وجود تمام کشور‌ها در صدد این هستند تا هرچه زودتر درمان قطعی برای ریشه‌کن کرده این ویروس پیدا کنند و ایران هم جزو این کشور‌ها بوده است.

یکی از شعار‌های حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریشه‌کن کردن هر چه سریع ویروس کرونا از کشور بود.

رهبر معظم انقلاب هم در اولین دیدار خود با اعضای دولت سیزدهم تاکید فراوانی بر مهار ویروس کرونا کردند؛ ایشان در آن دیدار خطاب به اعضای دولت سیزدهم بیان کردند که یکی از موارد ضروری، قرنطینه هوشمند و مراقبت جدی در بخش مربوط به مرز‌ها و جلوگیری از ورود گونه‌های جدید بیماری است.

ایشان خطاب به مردم ایران بیان کردند: در مسئله کرونا البته مردم هم وظایفی دارند؛ بنده مکرر این را گفتم، مردم عزیزمان بایستی این چهارتا مسئولیت مهم را قبول کنند، به عهده بگیرند. یکی مسئله‌ی ماسک، یکی مسئله‌ فاصله، یکی مسئله‌ِ‌ تهویه، یکی مسئله‌ صابون زدن دست. این‌ها که کار‌های مشکلی نیست، این‌ها همه‌اش کار‌های آسانی است، این رعایت‌ها را بکنند قطعاً تأثیر خواهد گذاشت در ابتلا و این تلفات سنگینی که دل انسان را به درد می‌آورد این‌ها به وجود نخواهد آمد.

اقدام و عمل کرونایی در پنجاهمین روز کاری رئیس دولت/ واردات واکسن تنها با یک تماس تلفنی

دولت شبانه روزی با ویروس کرونا مبارزه می‌کند

پس از این دیدار، دولت سیزدهم برای مهار ویروس کرونا دست به اقدام و عمل زد. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم بیان کرد که اولویت اول دولت، مهار کرونا و ارتقای وضعیت بهداشتی در کشور و تسریع در واکسیناسیون عمومی، اجرای دستورالعمل های بهداشتی و ارتقاء سطح درمان است.

دیری نگذشت که اخباری مبنی بر شبانه روزی شدن واکسیناسیون و لغو محدودیت‌های شبانه برای واکسیناسیون منتشر شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در یکی از جلسات قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در توضیح لغو تردد شبانه این طور بیان کرد که تردد شبانه تا تعداد فوتی‌ها به میزان قابل توجهی کاهش نیابد، برداشته نخواهد شد و ما به دنبال رفع محدودیت‌ها هستیم، اما این موضوع باید همراه با کاهش ابتلا و فوتی‌ها باشد.

البته این تنها گام دولت سیزدهم در راستای مهار کرونا نبود؛ با نزدیک شدن به ماه مهر و شروع فعالیت مدارس و دانش‌آموزان و دانشجویان چندی پیش دولت اعلام کرد که واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال انجام خواهند شد.

این در حالی است که بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت از واکسیناسیون کودکان ۷ تا ۱۲ سال در مرحله بعدی خبر داد.

اقدام و عمل کرونایی در پنجاهمین روز کاری رئیس دولت/ واردات واکسن تنها با یک تماس تلفنی

وقتی یک تماس چندین میلیون دوز واکسن کرونا را راهی کشور می‌کند

تاکنون بیش از ۴۶ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده که بیش از دو سوم از این میزان در زمان دولت سیزدهم وارد و طی یک ماه و نیم آینده نیز حدود ۵۰ میلیون دُز دیگر وارد کشور خواهد شد.

با این تفاسیر می‌توان گفت رکورد واردات واکسن کرونا به کشور شکسته شده و محموله‌های چندین میلیونی به طور روزانه وارد کشور می‌شود.

۲۷ مرداد ماه امسال بود که سید ابراهیم رئیسی طی تماس تلفنی با رئیس جمهور چین «شی جین‌پینگ» صحبت کرد و برآیند سخنان این دو رئیس‌جمهور بر محکم‌تر شدن هر چه بیشتر روابط این دو کشور در زمینه‌های مختلف بود.

رئیسی در این تماس تلفنی درباره واردات واکسن کرونا به رئیس جمهور چین بیان می‌کند که از همکاری دولت چین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فروش واکسن به ایران قدردانی کرده و امیدواریم در تامین میلیون‌ها دز واکسن‌های خریداری شده تسریع شود. همچنین شی جین پینگ در این تماس اظهار کرد که چین حداکثر توان خود را برای تحویل واکسن به ایران و کمک به غلبه ایران بر ویروس کووید۱۹ به کار خواهد گرفت.

دولت سیزدهم در پنجاهمین روز کاری/ وقتی واردات واکسن تنها با یک تماس تلفنی سرعت می‌گیرد

پس از اتمام این گفت‌وگو، رئیسی با همتای روسی خود به تماس تلفنی می‌نشیند و بحث کرونا را پیش می‌کشد و می‌گوید که با تشکر از همکاری‌های روسیه برای پیشگیری از شیوع کرونا و نیز تلاش برای تولید مشترک واکسن کرونا، ایران به دلیل شرایط خاص کنونی درخواست دریافت محموله‌های بیشتری از واکسن کرونا را دارد.

پوتین نیز در جواب به همتای ایرانی خود بیان کرد که آهنگ تحویل واکسن کرونا به ایران از سپتامبر سرعت بیشتری خواهد گرفت.

با وجود آنکه تنها حدود ۵۰ روز از استقرار دولت سیزدهم و وزرا گذشته، اما اسناد و مدارک حاکی بر آن است که دولت سیزدهم برای تحقق شعار‌های خود مصمم است؛ امید است که دولت سیزدهم نه‌تنها بر شعار ریشه کن شدن کرونا، بلکه بر همه شعار‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند و همین روند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور پیش ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا
۲۱:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
تو خدا با یک تلفن بورس درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مسئولینی که نمیتونن مرزهاروکنترل کنن تاجلوی پیکهای بعدی روکه پشت سرهم فقط توکشورمااتفاق میفته روبگیرن.اقای رئیسی تلفن که سهل کاردیگه ای هم انجام بده بی فایدس چین بااون جمعیت داره کشورواداره میکنه مگه مسئولینش ازمریخ اومدن..اینجایه ماسک زدنونتونستن جابندازن برای مردم فرض کنن اینم امربه معروفونهی ازمنکر اینم حجاب خانماس..
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
برخلاف تصور خیلیها باید گفت که امریکا دنبال برجام نیست امریکا در ظاهر میگه گفتگو ولی در عمل کاری میکنه که برجام بهم بخوره و ایران از fatf خارج بشه که هم مارو ضعیف کنه و هم در منطقه تنش ایجاد کنه امریکاهییها یک مشت حقه بازن . هنوز یک عده ساده اندیش فکر میکنند امریکا دنبال مذاکره است و ایران نمیخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
واقعیت این است که ایران دنبال مذاکره هست و سیاست رسمی ایران ادامه برجامه حتی کسانی که تا دیروز برجام رو لعنت میکردن الان دارن از لزوم ادامه برجام میگن . ایران میخاد به fatf و برجام بپیونده ولی مشکل اصلی طرف مقابل امریکایی که در ظاهر میخاد برجام باشه ولی در باطن میخاد برجام نابود شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
الان خون این افرادی که بابت کم کاری دولت قبل و نرساندن به موقع واکسن به هدر رفت بر عهده کیست؟
آقای رئیسی الان دولت شما به عنوان مطلع موظف است از دولت قبل به خاطر ترک فعل دولت قبل از ایشان شکایت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
غرب برای مذاکره برجامی لح لح می زند ودائم در حال پارس کردن است تا دولت رئیسی را مثل دولت روحانی وارد جنگ روانی برجام کند !!!!!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
تو کتب قدیمی خلیج فارس، خلیچ پارسی نوشته شده و پارس مربوط به ایران و ایرانی است. اینکه نوشتید " دائم در حال پارس کردن است " زیبنده ما نیست. متاسفانه دشمن این جمله سگ پارس میکنه رو بین مردم ایران جا انداخته و مردم دائم این جمله اشتباه رو تکرار میکنن. بگید " دائم در حال واق واق کردن هستند " خیلی بهتره. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
ضمن احترام به شما باید گفت این ایران هست که دنبال حفظ برجامه حتی دولت جدید . ولی متاسفانه امریکا در ظاهر میگه مذاکره ولی در عمل کاری میکنه که برجام بهم بخوره و ایران fatf رو تصویب نکنه تا روز به روز مارو ضعیفتر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
عشق مذاکره درایران به تاریخ پیوست ودیگر کسی دل ودماغ باز گشت به عقب را نداره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
دولت رئیسی گفته : نقدی معامله می کنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
به فرموده رهبری : عمل در برابر عمل وانتظار در برابر انتظار ،ما منتظر اقدام عملی غرب هستیم !!!ودیگر نسیه مذاکره نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
برا من هم جای سئواله تمام غرب بسیج شدن ما را کشان کشان بکشند پای میز مذاکره بی معنا ؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
چرا اون پیام طولانی 12/35. که همش بر علیه رییسی است دو بار چاپ کردین ، همش چرت و پرت گفته چه کسی و کجا گفته واکسن خارجی وارد نکنید
مگه واکسن چینو روسیه خارجی نیست ،، رهبر انقلاب گفتن از آمریکای (. جنایتکار). و انگلیس( خبیث). واکسن وارد نکنید ،، حسن روحانی و دولتش
همش میگفتن. ما باید عضو Fatf بشیم تا واکسن به ما بفروشند ،،. اینا هشت سال فرافکنی کردن حالا که مملکتو نابود کردن بازم دست بردار نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
اصولگرایان کشوررا نابود کردن بفهم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
دولت تدبیر و امید گفته ما سفارش واکسن داده بودیم الان رسیده!!!! بله. صحیح میفرمایند. دولت تدبیر 8سال فقط فکر کرده و برنامه ریزی کرده است. حتی فرمودند قیمت دلار باید 4200 تومان برگردد و اقتصاد باید اصلاح شود.. از الان تا 50 سال بعد هر کدام از این موارد اتفاق بیفتد بنام دولت تدبیر و امید نوشته می شود چون فکر و طراحی آن در دولت تدبیر بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
آقای رئیسی آیا از خودت سئوال کرده ای که چرا اروپاییها وامریکا ی ها اینهمه عجله دارند که دولت شما را به هر نحو ممکن پای میز مذاکره برجامی بکشند ؟!؟!؟!؟!هر کدام با هر زبان فقط یک چیز واحد می گویند :ایران زودتر بیا پای میز مذاکره !!!!!چون اولا" می خواهند تنور مذاکرات را گرم نگه دارند !!!ثانیا"فضای دیگری در عرصه بین المللی برای ایران ایجاد نشود !!!ثالثا"مذاکره یعنی ادامه جنگ روانی باملت ایران !!رابعا" اگر مذاکره برای ایران آبی ندارد برای آنها نان دارد !!!!خامسا" با ادامه جنگ روانی امید ایجاد اختلاف وشکاف بین دولت ومردم دارند و...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
کاملا"درسته غرب چرا اینهمه عجله دارد مذاکرات برجامی "جنگ روانی وین " شروع شود ؟!چون می ترسد قضیه کهنه وشامل مرور زمان شود وخاصیت وتاثیر وکارکرد خود را از دست بدهد و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
قابل توجه مردان مذاکره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
عدم تقویت مذاکره برجامی وحالت تاخیری دادن به آن کاملا"از هر لحاظ به نفع ایران است وحالت تنفری ودلزدگی در جهانیان نسبت به آن ایجاد می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
راستی چرا تمام غربی ها مشتاق مذاکره هستند ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مذاکره احمقانه ترین کاری است که دولت ایران ممکن است به آن تن بدهد چون 10 سال مذاکره شد بر سر هیچ وپوچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
غرب برای این عجله دارد که تمام مشکلات داخلی وخارجی خود ودوستانش را تحت تاثیر آن قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
هیاهوی غرب برای هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
از روزی که مذاکرات نحس قطع شده شکاف بین غرب بیشتر شده وهر روز شاهد بروز یک شکاف هستیم مثل مسئله امریکا وانگلیس واسترالیا با فرانسه واگر مذاکرات برجامی قطع شود غرب فرو می پاشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
غرب مثل اکسیژن به این مذاکرات نیاز دارد !!!وبرای غرب حکم مرگ وزندگی را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
آخه چند با باید به شما بگن تا بفهمید مذاکره و برجام تصمیم این دولت و اون دولت نیست تصمیم نظامه و با تغییر دولت هم فرقی نمی‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مگر حیات حکومت ما به برجام گره خورده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
من اگر جای حکومت ایران بودم عملا"وارد مذاکره نمی شدم فقط تا حد حرف می گفتم ما سر گرم مطالعه مذاکرات گذشته هستیم !!!!تا غرب احساس کنه باید عملا"دست بکاری بزنه واون کار مطمئنا"جنگ نیست بلکه بی خاصیت شدن تحریم هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
الان برای من جای سوال است که دو طرف بر سر چه چیزی با هم مذاکره میکنند الان نوبت اجراء تعهدات طرف غربی است چه جای مذاکره است؟
ظاهرا" این دولت هم از مذاکره بازی بدش نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بیزحمت// حالا که کارها و مشکلات را با یه تلفن حل میکنید اگه میشه یه تلفن هم برا معیشت مردم / بیکاری جوانها / نزول 27 درصد بانکی بزنید // من ا... تو فیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مشترک مورد نظر دردستر س نمیباشد لطفا بعدا سرکار بذارید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بعضی کارها با یک تلفن حل میشه اما بعضی خراب کاری های دولت قبلی زمان میبره تا درست بشه. انشالله تلاش میکنند و درست هم میشه. اخلاص که باشه و اهل دروغ نباشی خداوند هم کمک میکنه
Switzerland
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
تخم مرغ دوره روحانی ۱۵۰۰ تومن دوره ریسی ۱۸۰۰ تومن کجان اون ادم های که میگفتن خودتون بد انتخاب کردید
Iran (Islamic Republic of)
HADI
۱۱:۵۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
یعنی شما از سوئیس قیمت تخم مرغ برات مهمه یا ناامید مردن مردم!!! خود مردم میدونند.اما به هرخال شیب افزایش قیمت در دولت قبلب زیاد بوده و اکنون کم شده نه این که افزایش نداره ، افزایش داره اما کم کم مقدار افزایش کم میشه تا به تعادل برسه. انقدر صفر و 100 نبینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه متاسفانه هنووووز مدیران و معاونین دولت قبل بر سر کار هستند ... از وزارت ارشاد گرفته تا وزارت بهداااااشت و استانداری ها
و ما تفاوتی در عملکرد ها هنوووز مشاهده نمی‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما یه تلفن بزن به روسیه واکسن اسپوتنیک هم بیارن
اگه وقت کرد یه زنگ تو ایران هم بزنید که همه چی اوکی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چهار سال اول دولت روحانی سراسر بدگویی از احمدی نژاد بود ، تقصیر ناکامی چهار سال دوم دولت روحانی هم سر تحریمها افتاد ، بالاخره نفهمیدیم این کلید مش حسن به چه دردی خورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
مرحمت كنيد يه تلفن به اوني كه بايد قيمتهارو بيار پايين هم بكنيد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگه به زنگ زدن بوده فقط خب شمارشونو بدین من خودم زنگ بزنم فایزر و اسپوتنیک و سینوفارم و سیفون و هرچی واکسنه بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اقای رییسی عزیز .شما با یه تلفن ۵۰ میلیون دوز واکسن جور کردی.لطف کن با یه پیامک قیمت تخم مرغ رو کنترل کن ظرف یکماه ۳ بار تخم‌مرغ گرفتم با ۳ قیمت مختلف.۳۵و ۴۳ و ۵۵.تورمش چقدر میشه؟لبنیات و برنج و قطعات ماشین و مابقی رو نمیگم که سردرد گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۲۰:۰۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
همه کاربرانی که نظرات مخالف و منفی مینویسید واقعا شما مشکلتون با دولت سیزدهم چیه؟ دولت رئیسی که تا الان خیلی خوب کار کرده واقعا منصف باشید و عادلانه صحبت کنید اگر اقای رئیسی نبودن قطعا هنوز وضعیت قبل رو داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
وزارت کشوری که توانایی فرستادن شصت هزار زائر به کربلا را ندارد وسرگردانی در فرودگاه ها و....را به همراه دارد نیاز به مدیرانی کارآمد در درون وزارت خانه وخانه تکانی درست وحسابی دارد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ناشناس 12/35 خیلی برای خودت مهملات بافتی ،،. اولا اون زمانیکه نمایندگان مجلس مخالفت کردن با واکسن خارجی مخصوصا. فایزر همون موقع
فایزر در مرحله بالینی به دنیا واکسن صادر می‌کرد برای آزمایش و صدها نفر در دنیا ،. یا فلج شدن یا کورشدن. یا مردن. ،، تو همین اسرائیل. 7. نفر
بر اثر تزریق فایزر مردن. ،،،. کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس و فرانسه که دلشون به حال ما نسوخته ،، دولت روحانی از کواکس. واکسن خرید
بهش تحویل ندادن ،، یادتون رفته خون‌های آلوده به ایدز فرانسوی‌ها رو. ،،،. شما فرمودید چین مجبوره واکسنهاشو. بفروشه. چرا در عرض یکماه
دولت چین یهو این تصمیم رو گرفت یعنی یکماه و نیم پیش که حسن روحانی شما بر سر کار بود چینی ها قصد فروش نداشتن ؟
مثلاً واکسن فایزر آمریکایی ها. معجزه می‌کنه ؟. مدرنای آمریکا اخیرا سه. نفرو تو ژاپن کشت ،، شما دولتی های روحانی. تا روز آخر همه تقصیرها
و کمبودها. و بدبختی ها. رو مینداختین گردن دولت قبل. ،،،. حالا. چشم ندارین. دولت جدیدو. ببینید ؟. هی. شروع میکنید به بافتن اراجیف ،،،،،،
yjc. لطفاً این جوابو منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رئیسی : در انتصاب استاندار مگر قرار نبود بومی وخاک خورده وبزرگ شده وآشنا وهمزبان وهم خون مردم هر استان باشد وگفتید دوران مدیر پروازی گذشته ومردم هر استان خودشان رشید شده وحق دارند استاندار وامام جمعه و فرماندار و.....پروازی نداشته باشند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
انتصاب استاندار وفرماندار وبخشدار برای امورات آن استان وبخش که نیست برای این است که در ایام تعطیلات وبخصوص فصول گرم سال مشکلات مسافرت دوستان حل شود ودر هر استانی دوستان باشند .....
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درهمه حال باید شرافت داشت خصوصا در وقت قدرت.بزرگترین مخالفان واردات واکسن خارجی در دولت روحانی به بزرگترین وارد کنندگان واکسن تبدیل شدن.بزرگترین توهین کنندگان به عرضه ارز به واکسن به بزرگترین اختصاص دهندگان ارز تبدیل شدن.خدا هست و ناظر بر اعمال ماست بخاطر اعمال و عملکرد حزبی و جناحی باید به خیلیا جواب پس بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دولت قبل و تیمشون معتقد بودند بخاطر FATF نمی تونند وارد کنند اما مثل اینکه شما چیزهایی می دونید که خودشونم نمی دونستند. البته مردم هم حافظه ماهی ندارند، هنوز یادمون نرفته بودجه ای که با دستور رهبر به کرونا اختصاص داده شد دولت متبوع به وزیر بهداشتش نداد و یکدفعه بخشی از ان به دانشکده ای اختصاص پیدا کرد که دختر یکی از مسئولین بدون داشتن شرایط لازم هیت علمیش شده بود. اگر به خدا اعتقاد داشته باشید میگذارید مردم این زخم ها را فراموش کنند نه با دروغهاتون یادمون بیارید چه افرادی مدیر این مملکت بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرت نگو ، کسی مخالف واردات واکسن نبود ، اون موقعها کشورهای تولید کننده واکسن دنبال آزمایش روی ملتهای داوطلب بودند ، قطعا کشوری که از خونهای آلوده به ایدز و هپاتیت فرانسه و غیره و ذالک زخم خورده نمیتونه اولین داوطلب باشه .گفته شد از جاهای مطمئن وارد کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اسپوتنیک چی
اونو چرا نمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چون اینجا تلفن قطع هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پوتین گفته از اواخر سپتامبر، اما احتمالا میشه اکنبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دارید از رییسی بت می سازید هروز دلار گران تر هروز مرغ گرانتر هروز همه چی گرانتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جناب رئیسی کنایه لازم نیست اونموقعی که کشوروملت ایران به وکسن نیازداشتند همین جنابعالی درسخنرانیهای تبلیغاتی ازممنوعیت واکسن خارجی حمایت کردید ودلتان به دانشمندان وتولید کاغذی واکسن داخل بود همین معاون اول تو نبود که هرروز روبان پاره میکرد خط تولید افتتاح میکرد وقول 25میلیون وصادرات داده بود؟ اقای رئیسی نکنه طومارنمایندگان مجلس که به سرکردگی خانم الهیان وزاکانی مبنی برممنوعیت واکسن خارجی یادت رفته است؟ جناب رئیسی اگرچین به ایران واکسن نداد دودلیل داشت اول اینکه مشغول تزریق واکسن ملت خودش بود دوم اینکه رئیس جمهور چین ازروحانی خواست برای تست انسانی سینوفارم ازمردم ایران استفاده کند که دکترروحانی قبول نکرد گفت ملت ایران موش ازمایشگاهی نیستند حاالا دودلیل دارد چین به ایران واکسن میدهد اول اینکه کل ملتهای دنیا تقریبا بالای 70درصد بیشتر واکسینه شدند واالان مشتری برای واکسن سینوفارم چین نیست دوم اینکه چین مجبور هست حجم انبوه تولید واکسن را به ایران بفروشد چون بازاری مثل بازار مصرف ایران ندارد وهمه دنیا از واکسن وخرید ان بی نیاز شدند وهمچنین تا واکسن فایزر هست حاکمان دنیا دنبال واکسن سینوفارم میروند همین فایزری که نمایندگان انقلابی وجهادی انرا عقیم کننده وجی پی اس دارد و..... نامیدند جناب رئیسی اگر همین همکاری را با روحانی ودولت روحانی داشتند وشماها سنگ اندازی نمیکردید االان منت وکنایه ای برروحانی نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما مثل اینکه خبر رو نحوندی که گفته واردات واکسن الکی فرا فکنی نکن و به خودت و بقیه دروغ نگو رهبر هم فقط واردات واکسن امریکایی و انگلیسی را گفتند وارد نشه بقیه مانعی نداره خدا وکیلی نشستی یک ساعت فکر کردی که چه دروغی بگی چین خودش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما که اینطور میفرمائید اما خود آقای روحانی و ظریف و ربیعی و همتی و... میگفتند بخاطر FATF و تحریم است و مرئم را
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ببخشید دوست عزیز اولا وارد نکردن واکسن فایزر سنگ اندازی ایشون نبود و با توجه به بد عهدی های قبلی غرب دستور شخص رهبری بود ثانیا آقای رو حانی و تیم ایشون واردات واکسن رو منوط به پذیرش fatf می دونستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
الحق و انصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرت گویی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگر ایران واکسن هم نمیخرید سایر کشورها رایگان میدادند میدانید چرا چون همه کشورها واکسنهاشونو زدن و بادادن واکسن رایگان به ایران از تبدیل ایران به کانون انتشارعفونت و محل جهش جدید جلوگیری کنند اینست حقیقت ماجرا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دوران افتخار کردن به کارهای نکرده و پوپولیستی سر خواهد آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خداوند لعنت کند آنکسی که خیانت به ملت میکند نفرین مردم گریبان گیر اختلاسگران ومدیران خیانتکار دولت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما ما رو چی فرض کردی ؟؟
برای سفارش واکسن باید چندین ماه سفارش بدی هزینه رو پرداخت بکنی و تولید بشه بعد وارد کنی.....
شما برکت رو از 9 ماه پیش داری هرروز میگی اینقدر تولید میکنیم هنوز 10 میلیون تزریق نکردید.
شما تا دیروز از مضرات واکسن می‌گفتید و مدرنا و فایزر و واکسن های آمریکا و انگلیس رو قبول نداشتید الان ی حرف دیگه میگید.
مردم باهوش هستند و حافظه ماهی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اونایی که منفی میدن چرا حافظه ماهی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خیلی جالبه بقول جهان نیوز. تا روز آخر کاری. دولت روحانی. همه تقصیرها. به گردن احمدی نژاد و دولت سابق بود. حالا که خودشان رفتن کنار همه دستاوردهای دولت رییسی
رو زدن به اسم خودشون میگن ما هشت سال تلاش کردیم تا پیمان شانگهای. امضا بشه. ،، یه نفر نیست به اینا بگه اگه شما زحمت کشیدین چرا. در دولت خودتون اینکار انجام
نشد ،:. شما هشت سال گدایی اروپایی ها رو کردین چیزی. عایدتون. نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
یعنی میخواید بگید روحانی حال نداشته یه زنگ هم بزنه؟ رئیسی با یه زنگ کلی واکسن آورده آره؟ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
حرف سر این است که روحانی میخواست مردم را پای کار بیاورد تا ایران زیر بار fatf برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
Yjc چرا تمام صفحه شده : آفرین ،دورود ،احسنت ؟!؟!؟!؟!این آفرین ها و دورود ها واحسنت ها دست از سر ملت بر نمی دارد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا به داد اقتصاد ومعیشت هم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تسریع در واردات واکسن خیلی به عملکرد دولت ربط نداره. چین کل ملت میلیارد اش رو واکسن زده حالا داره واکسن اضافی اش رو صادر می کنه و کجا بهتر از ایران. ( اروپا و آمریکا که هم خودشون واکسن دارن و هم واکسن چین رو قبول ندارن)
اگر می خواهید عملکرد دولت رو برسی کنید ببینید اوضاع قیمت اجناس در باز چطوره. اوضاع تورم. اوضاع بورس و خیلی چیزای دیگه
ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما اگر 2تا منبع معتبر بخونی می فهمی که چین همه کشورشو واکسینه نکرده و می فهمی که واکسن های چین تو کشورهای اروپایی هم تزریق شده و میشه و شاید فهمیدی در مورد چیزی که علمشو نداری قاطع نظر ندی، شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
تا شناس 21:12 آره شما مقاله خوندی ...
اعتماد بنفس کدوم کشور اروپایی با واکسن چینی واکسیناسیون شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
ترکیه تمام واکسن شو از چین تهیه کرده ، ضمن اینکه مردم بیشتر کشورعای غربی از جمله آمریکا به واکسنهای خودشان اعتماد ندارند و خیلی از مردم واکسن نزدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
نتایج کنکور امروز میاد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پس چرادردوره روحانی درکارشکنی بااو، جان مردم راگرفتید وواکسن رابه موقع وارد نمردید ویاممنوع کردید؟؟!؟ الان به گفته ی شنا همه جیز ول وبلبله!؟! وهزاران نفری که مردند، انسان نبودند وجانشان مثل شما شیرین نبود!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دولت روحانی احتیاج به کار شکنی نداشت طرف از دفترش تکون نمی خورد که بخواد کاری کنه که حالا یکی بره کار شکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آسترازنکا هم بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بايد شعار دولت سيزدهم تدبير و اميد مي بود. در حاليكه دولت دوازدهم از آن همه بي تدبيري مردم را كلاً نا اميد كرده بود!! ولي شعار تدبير و اميد تو خالي داشت! خدا ازشون نگذرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
وای به حال مردمی که افتخارشون واردات واکسن چینی باشه... آقای روحانی فقط جلوی آزمایشگاه شدن ایران رو گرفت چون اون موقع اول کرونا بود و چین داشت سینوفارمش رو تست میکرد روی مردم خاورمیانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رئیسی : در انتصابات شدیدا" " فر قه ای " عمل می کنید !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چه بازی زشتی بابت چرخش قدرت از اصلاح طلب به اصولگرا انجام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خاک بر سر دولت قبل همش دروغ مثل پاداش بازنشستگان فرهنگی که گفت نوبخت که تا آخر دولت پرداخت می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دمشون گرم واقعا تا اینجا نشون دادن میخوان عقب ماندگی دولت روحانی و دار و دسته اش رو جبران کنند خدا بهشون کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جناب رئیسی کنایه لازم نیست اونموقعی که کشوروملت ایران به وکسن نیازداشتند همین جنابعالی درسخنرانیهای تبلیغاتی ازممنوعیت واکسن خارجی حمایت کردید ودلتان به دانشمندان وتولید کاغذی واکسن داخل بود همین معاون اول تو نبود که هرروز روبان پاره میکرد خط تولید افتتاح میکرد وقول 25میلیون وصادرات داده بود؟ اقای رئیسی نکنه طومارنمایندگان مجلس که به سرکردگی خانم الهیان وزاکانی مبنی برممنوعیت واکسن خارجی یادت رفته است؟ جناب رئیسی اگرچین به ایران واکسن نداد دودلیل داشت اول اینکه مشغول تزریق واکسن ملت خودش بود دوم اینکه رئیس جمهور چین ازروحانی خواست برای تست انسانی سینوفارم ازمردم ایران استفاده کند که دکترروحانی قبول نکرد گفت ملت ایران موش ازمایشگاهی نیستند حاالا دودلیل دارد چین به ایران واکسن میدهد اول اینکه کل ملتهای دنیا تقریبا بالای 701درصد بیشتر واکسینه شدند واالان مشتری برای واکسن سینوفارم چین نیست دوم اینکه چین مجبور هست حجم انبوه تولید واکسن را به ایران بفروشد چون بازاری مثل بازار مصرف ایران ندارد وهمه دنیا از واکسن وخرید ان بی نیاز شدند وهمچنین تا واکسن فایزر هست حاکمان دنیا دنبال واکسن سینوفارم میروند همین فایزری که نمایندگان انقلابی وجهادی انرا عقیم کننده وجی پی اس دارد و..... نامیدند جناب رئیسی اگر همین همکاری را با روحانی ودولت روحانی داشتند وشماها سنگ اندازی نمیکردید االان منت وکنایه ای برروحانی نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دمت گرم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
افرین به رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آفرین !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تخم مرغ امروز خریدم دوهزارتومان همه کالاها گران شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رئیسی :مگر مشکلات ما مردم از جنس مشکلات وسواسی هاست !!نه از جنس مشکلات آدم ها !!آنها که در عمر خود هیچ دغدغه انسانی نداشته وندارند وتنها مشغولیات ذهنشان چوب لای چرخ مردم گذاشتن است وبس !!!!و دائما"نمکپاش بدست بدنبال دلسوختگان می گردند ! و بس !!و تنها فکر وذکرشان این است که در این زمان چه کسی را برای کجا به شما معرفی کنند وبس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت ب رییسی .. دولت قبلی ک ایهمه وعده ی دروغ داده بود تا پایان شهریور ۶۰ میلیون دز وصادر میکنیم همش دروغ وسرکار گذاشتن مردم بود خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام. ابتدا تحقیق کنید و ببینید کی بوده که وعده تولید انبوه و صدور حتی به آمریکا را داده بعد قضاوت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
قول مخبر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت ب رییسی .. دولت قبلی ک ایهمه وعده ی دروغ داده بود تا پایان شهریور ۶۰ میلیون دز وصادر میکنیم همش دروغ وسرکار گذاشتن مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
سربازان امام زمان
۰۹:۴۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرا آقای رئیسی با یک تماس تلفنی اوضاع بورس را درست نمکنند؟!!!!!

چرا از پس مافیای خودرو کسی بر نمیاد ؟؟؟!!!!

واردات خودرو بخاطر آقازاده ها آزاد نشد .... واقعا حالم بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرا واکسن برکت برای دوز اول اراک نیست ؟؟ ما میخوایم برکت بزنیم ده روزه منتظریم اراک برکت بیاد همش سینوفارم و استرازنکا میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
منتظر مارک واکسنی؟ اولین واکسن رو باید زد انقدر ساده لوح نباشید آدم که به خاطر تولید ملی جونش رو به خطر نمیندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
کاش کرج هم آسترازنکا داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرا روحانی به خاطر این همه کشته محاکمه نمی شود
من شاکی خصوصی زنم فوت شد 29 سال با یه 5 ساله
کجا باید شکایت کنیم
یه کارزار راه بیندازید اولین نفر من امضا می کنم
چون روحانی و دار و دسته اش قصور یا ترک فعل داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
الهی.چقد ناراحت کننده.خدا بهتون صبر بده به فرزندتون عمر با عزت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اولا میخواستی دورهمی نری
دوما ماسک میزدی ولجبازی نمیکردی
سوما فاصله اجتماعی را رعایت میکردی
چهارما باید دست کسی که ممنوع کرد شکایت میکردی
پنحم دست خودت که ماسک نمیزدی ودور دور میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حتما باید شکایت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
کاربر ۱۲:۱۵ اگر اینطوری باشه شما نباید واکسن کزاز یا هاری یا انفولانزا بگیری اگر کزار یا هاری یا انفولانزا به هر صورت بگیری تقصیر خودته که گرفتی و نباید واکسنش رو بزنی و دوما تهمت نزن مگه تو اونجا بودی و دیدی که کاربر ۰۹:۴۴ ماسک زده بود یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
این کارزار راه افتاده و الان حدود ۵۵۰،۰۰۰ نفر هم آنرا امضاء کرده اند و به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شده شما هم در فضای مجازی جستجو کن احتمالا" الان هم میتوانی در آن شرکت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خو زنگ بزن با یک تماس تلفنی باقی چیز هارو هم بفرستن : (جو-کنجاله سویا- برنج کیلویی 2هزار تومن - ماست دبه ای 20 تومن
)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
مگه اینجا آزرونه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جوجه اخر پائیز می شمرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ما اینقدر بی کفایتی دیدیم که همینم غنیمت میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ملت واقعیت رو میدونه لازم به آسمون ریسمون بافتن نیست .
ما که میدونیم کیا واکسن رو تحریم کردن و از ورودش جلوگیری کردن . رئیسی یه زنگ بزنه تورم بیاد پائین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فکر کنم به چین گفته ا قرار داد۲۵ ساله بستیم که ایران رو بدیم به شما ایران خاک خودتونه واکسن بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرا روحانی محاکمه نمیشه برای این همه خیانت‌‌ مرگ مردم معیشت مردم اقتدارمردم
Iran (Islamic Republic of)
Www.fatahihadi059@gmail.com
۰۹:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
زنده باد رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
زنده باد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
زنده باد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درودبررئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رئیسی در انتصاب استاندار ها درست عمل نمی کنی !!!چرا ؟!؟!قم چه ربطی به کهگیلویه وبویر احمد دارد ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چون تابستان ها هوای قم گرم است ونیاز است که چند ویلا در کهگیلویه وبویر احمد ساخته شود چه کسی باید بسازد جز استاندار محترم ؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما ما رو چی فرض کردی ؟؟
برای سفارش واکسن باید چندین ماه سفارش بدی هزینه رو پرداخت بکنی و تولید بشه بعد وارد کنی.....
شما برکت رو از 9 ماه پیش داری هرروز میگی اینقدر تولید میکنیم هنوز 10 میلیون تزریق نکردید.
شما تا دیروز از مضرات واکسن می‌گفتید و مدرنا و فایزر و واکسن های آمریکا و انگلیس رو قبول نداشتید الان ی حرف دیگه میگید.
مردم باهوش هستند و حافظه ماهی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
در دولت مردمی !!!! آقای رئیسی : " انتصابات" جایی برای " انتخابات " باقی نگذاشته !!!!!!به انتصابات در وزارت کشور نیم نگاهی بیندازید !! البته نه نگاه طلب کارانه ونه نگاه چپ چپ بلکه نگاه به راست راست ودرستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
کجا هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
نگاه عاقل اندر عقلا چطور ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
نگاه به راست راست مختص نظامی هاست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
نگاه براست راست یعنی نگاهی که در آن سر هم می چرخد وحالت نگاه چپ چپ ونگاه طلبکارانه ندارد !!!که از چشم های طلب کار ساطع می شود وقصد وراده از پیش طراحی شده از آن استنباط می شود !!!
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۸:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
البته برای اینکه کشور ایمن شود نیاز است تا ۱۲۰ میلیون دوز واکسن تزریق شود .

تا ظهر دیروز حدود ۴۷ میلیون دوز تزریق شده بود .
Iran (Islamic Republic of)
سربازان امام زمان
۰۸:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور زحمت بکشند با یک تماس تلفنی هم ضررهای مردمی در بورس را جبران کنند !
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درودبررئیسی خدانگه دارت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دولت رفسنجانی و احمدی نژاد و روحانی هم در پنجاهمین روز خیلی کارا کرد منتها جوجه رو اخر پاییز میشمرن.سال اخرشون دنبال صاعقه آسمانی بودیم از شرشون راحت شیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
روحانی چیکار کرد؟! هیچ کار هیچی هیچی هیچی جز زجر مردم هیچکار نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احمدی نژاد عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام
انشاالله با یاری خداوند و دعای ما مردم موفق خواهند شد انشاالله
عشق رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دقت کنید بدون fatfبدون برجام، عوضش با عزت، با سرعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگه برجام بد بود ، چرا دوستان تون هم ولکن مذاکره و بر جام نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دقت کن که واکسن برکت پیدا نمیشه و فقط واکسن چینی هست دقت کن که واکسن آمریکایی به لطف همین دولت فعلی ممنوع شد دقت کن که اگه FATF و برجام رو این جناب با عزت و با سرعتتون و رفقاش سنگ اندازی نکرده بودند و کاسب تحریم نبودن الان تورم اینجوری نبود که کره گرون بشه و دلار 27 هزار تومن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بورس که سقوط کرد مجدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خواستی طمع نکنی پولتو بزاری توش چیزی که با یه خرید وفروش پول بیاد روش خودت فکر کردی ابا درسته بعدشم بدون مهارت هیچ وقت کاری نکن من که اصلا نتونستم از اول به خودم بقبولانم بورس سرمایه گزاریش پرسوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ما نمی دانستیم که امورات مملکت به یک تماس تلفنی بند است ‌ . و برای واکسن نیازی ب درخواست و تایید و پیش پرداخت ۱۵ درصد برای بستن قرارداد واردات نیست .و برادران چینی و روسی منتظراند تا یکی تماس بگیرد و فوری واکس بفرستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود خدا بر دکتر رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اون واکسن برکتی که زیر نظر اقای مخبر معاون اول رییس جمهور قرار بود تا اخر شهریور ۵۰ میلیون دوز تولید شه و بودجه و هزینشو از دولت گرفت چی شد و بکجا رسید؟گرانی ۳۰ درصدی برنج و لبنیات و تخم مرغ و کنسرو رو هم در این دوهفته پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پنجاه روز گذشت و هنوز الوعده ای الوفا النشده.
France
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ممنون ولی اقای ریسی شورای نگهبان در مورد واردات خودرو همه را نا امید کرد این یک مقدار قیمت خودرو هم که کاهش پیدا کرده بود دوباره افزایش پیدا خواهد کرد ای کاش مدیران و کسانی که در شورای نکهبان بودند همه عوض میشدند با این کارشون نه تنها رقابت را از بین بردند بلکه مردم هگ نا امید کردند نفوذ گسترده خودرو سازان در بدنه شورای نگهبان به وضوح دیده شد واقعا متاسفانه تصمیمات غلط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
نزدیک به دو ماه از آغاز ریاست جمهوری رئیسی میگذره اما هنوز نود درصد رئیس رئسا و مدیران استانداران و شهرداران و..‌
همگی مال دولت روحانیه چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دلار و بیار پایین بیچاره شدیم‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
غرور روحاني اجازه زنگ زدن نداد
آخرین اخبار