فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ محمد سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق منابع ملی و طی کسب خبری مبنی بر اینکه چند خودرو اقدام به قاچاق سوخت در محور‌های فرعی شهرستان مهرستان می‌کنند ماموران انتظامی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در پی گشت زنی‌های هدفمند در محور سه راهی "پرکن به مهرستان" به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و یک نفر متخلف شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان"مهرستان" در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود همچنین شهروندان عزیز شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار