مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۵ فقره سرقت

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران کلانتری ۱۴ معلم ساری در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.

او از کشف ۳۰۰ متر کابل سرقتی از متهم خبر داد و افزود: متهم در ادامه تحقیات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۶ سارق مزارع و باغات در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۶ سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان دربازجویی‌های ماموران انتظامی به ۱۲ فقره سرقت ازمزارع وباغات کشاورزی اعتراف کردند.

کشف ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محور مواصلاتی را به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری موفق به کشف ۲ کیلوگرم تریاک و ۳ کیلوگرم حشیش در اجرای این طرح شدند.
دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، مخفیگاه ۳ سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به دستگیری متهمان و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان، گفت: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.