مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳ مهر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳ مهر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو حامل فرآورده‌های گوشتی غیربهداشتی در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری و کنترل محور‌های مواصلاتی به یکدستگاه کامیون یخچال دار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: با بررسی‌های بعمل آمده از خودرو، ۸۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های دامی غیر بهداشتی از جمله (جگر، دل و دمبه گوسفندی) فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف شد.

سرهنگ کلوانی گفت: در این راستا خودروی کامیون توقیف و فراورده‌های دامی مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شد.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در شهرستان نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبر از طریق تجسس کلانتری ۱۱ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در یکی از مناطق جنگلی شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با هماهنگی قضائی در بازرسی از دامداری، مقدار ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر از ۲ سوداگر مرگ در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ مرزن آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط دو سوداگر مرگ از طریق محور کندوان باخبر شدند.

او افزود: ماموران، متهمان را در حین انتقال موادمخدر با یک خودروی پراید در محور کندوان شناسایی کردند و در شهر مرزن آباد، قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چالوس گفت: متهمان در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقدار ۱۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان این که سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتیاد را منشا بسیاری از جرایم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها دانست.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.