امام جمعه شهربابک گفت: ۲۵۰ بسته میوه بین نیازمندان به یاد سردار دل‌ها به همت خادمیاران رضوی در شهربابک توزیع شده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) با شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در این شهرستان برگزار شد و در طی چند مرحله از اوایل شیوع این ویروس، بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه هدف از توزیع این بسته‌ها میان نیازمندان حمایت از اقشار ناتوان جامعه است، گفت: خادمیاران رضوی با حمایت موسسه فرهنگی سردار شهید علویان و یاری خیران اقدام به بسته بندی و توزیع بسته‌های میوه شامل انار، نارنگی، موز و خرمالو بین نیازمندان کردند.

او افزود: ۲۵۰ بسته میوه بین نیازمندان به یاد سردار دل‌ها توسط خادمیاران رضوی توزیع شد.

امام جمعه شهربابک تاکید کرد: شرایط فعلی یک آزمون الهی است و همه جامعه در کنار صبر و عمل به دستورات بهداشتی باید تمرین انفاق و همدلی کنند و در این برهه حساس کنونی باید بیشتر از هر زمانی مراقب سفره محرومان بود.

او ادامه داد: برخی از خانواده‌های نیازمند برای خرید اقلام ضروری از جمله میوه دچار مشکل هستند و توان مالی ندارند که خیران با کمک‌های نقدی و غیرنقدی، ما را یاری می‌کنند تا به مناسبت‌های مختلف سبد مختصری را که در فرهنگ ما ایرانی‌ها ارزشمند است، در اختیار این خانواده‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.