پساب تصفیه‌ خانه های فاضلاب چهارمحال و بختیاری به سرمایه گذاران واگذار می شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت آمادگی دارد که پساب تصفیه‌ خانه های فاضلاب را که از جمله آبهای پایدار است به متقاضیان واگذار نماید.

او در بازدید اعضای شورای اسلامی شهرکرد از تصفیه خانه فاضلاب این شهر افزود: این تصفیه‌ خانه در زمینی به مساحت 54 هکتار ساخته شده است .

محمدی گفت: ظرفیت روزانه ورودی تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد را 54 هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این تصفیه خانه با روش لجن فعال و هوادهی ممتد، فاضلاب ورودی را تصفیه می کند و پساب آن با کاربری کشاورزی از تصفیه خانه خارج می شود.

در این بازدید محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد بررسی امکان استفاده از پساب تصفیه خانه شهرکرد برای آبیاری قسمتی از فضاهای سبز شهرکرد عنوان کردرا هدف از بازدید اعضای شورای اسلامی از تصفیه خانه شهرکرد بیان کرد و با اشاره به تجهیزات این تصفیه خانه گفت: کمتر تصفیه خانه ای در کشور به آنها مجهز است.


بیشتر بخوانید


او افزود: پساب استحصالی این تصفیه خانه برای کشاورزی استفاده می شود که امیدواریم با توجه به کمبود آب با توافقاتی که شرکت آب و فاضلاب با مدیریت شهری انجام می دهد بتوانیم از مقداری از این پساب که آن را مجددا تصفیه خواهیم نمود برای فضای سبز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار