فرماندار ویژه مهاباد گفت: روند واکسیناسیون سراسری در این شهرستان با حداکثر توان در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند واکسیناسیون سراسری در مهاباد با حداکثر توان در حال انجام است و تمام دستگاه‌های دولتی هم با تمام امکانات در اختیار ستاد مقابله با کرونا و کادر درمانی هستند تا روند تزریق واکسن با سرعت ادامه پیدا کند.

خدرلو با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان، گفت: سویه دلتا ویروس کرونا در کشور در حال چرخش است و به همه هموطنان توصیه می‌کنیم که حتی پس از تزریق واکسن کووید ۱۹ نیز از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری را رعایت کنند و در اماکن پرجمعیت حاضر نشوند.

این مقام مسئول اذعان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

وی تصریح کرد: بی تردید پوشش بالای واکسیناسیون علیه کرونا می‌تواند بر روند صعودی چرخش ویروس، کاهش مرگ و میر‌ها و وخامت حال بیماران مبتلا اثر گذار باشد، بنابراین بی تردید اگر موج ششم کرونا شکل بگیرد در مقایسه با پیک‌های قبلی شدت کمتری خواهد داشت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.