واکسیناسیون کامل شرط حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه خلیج فارس

دانشگاه خلیج فارس اعلام کرد: تزریق دو نوبت واکسن کرونا، شرط حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه و سرا‌های دانشجویی از اول آذر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: آموزش دوره دکتری از ۱۵ آبان به صورت حضوری است، اما در شرایط موجود کرونایی استادان می‌توانند ۵۰ درصد از کلاس‌های خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

همچنین، شرط حضور دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه و سرا‌های دانشجویی از اول آذر فقط ارائه کارت واکسیناسیون کرونا مبنی بر تزریق دو نوبت واکسن اعلام شده است. 

بر اساس اعلام دانشگاه خلیج فارس، در شرایط موجود کرونایی آموزش دوره کارشناسی همچنان به صورت مجازی است و استفاده از خوابگاه برای دانشجویان این دوره فراهم نیست، افزون بر این مقرر شده است فرآیند پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد در سرا‌های دانشجویی به صورتی طراحی شود که فقط دانشجویانی که برای انجام پایان‌نامه نیاز به حضور در آزمایشگاه دارند، بتوانند با تایید استاد راهنما از خوابگاه استفاده کنند و به سایر دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت ضرورت و با تایید استاد راهنما و معاون آموزشی دانشگاه به‌صورت محدود مجوز استفاده از خوابگاه داده ‏ شود.

بنا به این گزارش، پیرو بخشنامه شماره ۳۹۱۵۸ به تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷، سازمان اداری و استخدامی کشور همه فعالیت‌های دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود و اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی به صورت تمام وقت در دانشگاه حضور خواهند یافت. شرط ورود کارکنان و اعضای هیات علمی به دانشگاه نیز از اول آذر تزریق دو نوبت واکسن کرونا است.


بیشتر بخوانید


طبق اطلاعیه دانشگاه خلیج فارس، مقرر شده است به دانشجویانی که با توجه به شرایط کرونایی مجوز استفاده از سرا‌های دانشجویی را دارند، هرماه جیره خشک معادل ۵۰۰ هزار تومان تعلق گیرد. همچنین قرار شده است که اداره تربیت بدنی دانشگاه برای بازگشایی فضا‌های ورزشی روباز اقدام کند و برای استفاده از سالن‌های ورزشی سرپوشیده مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه ریزی کند.

دانشگاه خلیج فارس با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این دانشگاه اعلام کرد: مقرر شده است که مکان‌هایی برای قرنطینه دانشجویان ساکن در خوابگاه که به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند، در نظر گرفته شود. همچنین دانشجویان مبتلا به کرونا، باید دست‌ِکم ۱۴ روز قرنطینه شوند و بعد از آن تنها با ارائه تست PCR می‌توانند در مکان‌های عمومی حضور یابند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.