علوی گفت: ۷۰ درصد کلاس‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران کارگاهی و آزمایشگاهی است که پس از ۲۰ ماه همه گیری کرونا، حضوری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید بهزاد علوی رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران گفت: شرط حضور دانشجویان و استادان در کلاس ها، زدن ۲ دُز واکسن کرونا و همراه داشتن کارت واکسیناسیون است

او افزود: این نخستین مرکز آموزش عالی وابسته به علوم، تحقیقات و فناوری در خوزستان است که فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.

علوی بیان کرد: در این دانشکده ۷ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۳۵ رشته فنی و حرفه‌ای به تحصیل اشتغال دارند که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته و بقیه کاردان فنی هستند.

رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران وابسته به دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: در نخستین روز فعالیت این دانشکده پس از همه گیری ویروس کرونا، ۱۰ کارگاه و آزمایشگاه با ورود دانشجویان آماده سازی و فعال شد، البته ظرفیت کارگاه‌های دانشکده ۱۵ نفر است، ولی به منظور رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این کارگاه‌ها با ۱۰ نفر بازگشایی شدند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه همه سطوح فیزیکی دانشکده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود ابراز امیدواری کرد همه دانشجویان بدون دلهره در این دانشکده حاضر شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.