معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استعداد‌های ورزشی بسیاری در این استان وجود دارد که انتظار می‌رود دولت با ایجاد اماکن ورزشی در راستای شناسایی این ظرفیت‌ها اقدام کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در آئین افتتاح مجتمع ورزشی المپیک زاگرس (موج‌های آبی) با حضور سید حمید سجادی وزیر وزش و جوانان بیان کرد: مردم لرستان همواره همراه و پشتیبان دولت بوده اند و روحیه شجاعت و دلاوری آن‌ها قبل و بعد از انقلاب زبانزد و شایسته است که اقداماتی در شان این استان صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: امید می‌رود لرستان بتواند با نگاهی عدالت محور به جایگاه ورزشی خود در کشور و جهان دست یابد.

وی ورود بخش خصوصی به ورزش بروجرد را به فال نیک گرفت و یادآور شد: لرستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی به نوعی خاکریز دوم جنگ بود و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم کرد و با اینکه نظام تاکنون خدمات زیادی به این استان داشته است، اما کافی نیست.

ثمینی با اشاره به افتتاح مجتمع ورزشی المپیک زاگرس (موج‌های آبی) شهرستان بروجرد گفت: نظیر این مجموعه باید در استان افتتاح شود تا جوانان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

مجموعه تفریحی ورزشی موج‌های آبی بروجرد در منطقه ۸۱ هکتاری واقع در میدان لولو بروجرد احداث شده است.

این مجموعه با چهار هزار متر زیر بنا دارای حدود ۲۵ سوئیت اقامتی، پارک آبی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، استخر به مساحت یکهزار متر مربع شامل حمام سنتی، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی شاپ و بخش ماساژ است.

این مجتمع دارای سالن بدنسازی با مدرن‌ترین وسایل و دستگاه‌های ورزشی، هایپر مارکت و پارکینگ است.

این دومین سفر سجادی به لرستان در زمان تصدی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم می‌باشد و بازدید از چند طرح ورزشی و دیدار با برخی ورزشکاران استان از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.