مسابقات بسکتبال نخبگان کشور در شهرکرد با صدر نشینی بسکتبالیست‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان به پایان رسید

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  ناصر مهدیان دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نخبگان کمتر از ۱۸ سال کشور در گروه B2 جمعه شب در شهرکرد به پایان رسید و بسکتبالیست‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان توانستند با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم گروه خود راهی دور بعدی این رقابت‌ها شوند.

او افزود: مسابقات بسکتبال قهرمانی نخبگان کمتر از ۱۸ سال کشور در مرحله سوم‌ و در گروه B2 از عصر چهارشنبه با حضور سه تیم و به میزبانی شهرکرد آغاز شد که در بازی نخست تیم چهارمحال و بختیاری توانست با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ از سد خوزستان عبور کند.

مهدیان گفت: بسکتبالیست‌های خوزستانی در بازی دوم مقابل تیم کردستان به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۱ به سود خوزستانی‌ها به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


او اظهار داشت: ۲ تیم چهارمحال و بختیاری و کردستان نیز، دیدار پایانی این دور از رقابت‌ها را در مصاف با یکدیگر برگزار کردند که این بازی نیز با پیروزی بسکتبالیست‌های کمتر از ۱۸ سال چهارمحال و بختیاری همراه شد.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت:  تیم چهارمحال و بختیاری در این بازی توانست با کسب نتیجه ۶۸ بر ۵۰ و در مجموع با ۲ پیروزی، صدرنشین گروه خود شود و جواز حضور در دور یک هشتم رقابت‌های قهرمانی نخبگان زیر ۱۸ سال کشور را به دست آورد.

مهدیان گفت: تیم خوزستان نیز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یافت.

مسابقات بسکتبال نخبگان کشور با عنوان جام پدیده‌ها مهرماه امسال در هشت منطقه برگزار و درمجموع ۱۶ تیم به دور دوم راه یافتند.

در این مرحله نیز هشت تیم با صدرنشینی در گروه‌های خود جواز حضور در دور سوم رقابت‌ها را به دست آوردند.

تیم کرمان هم که در گروه B2 این مسابقات حضور داشت به دلیل غیبت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار