دور برگشت مسابقات بسکتبال گروه ج آقایان از لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در شهرکرد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دور برگشت رقابت‌های بسکتبال گروه ج در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور از ۱۵ تیر به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شد که با غیبت تیم‌های خانه بسکتبال نهاوند و بسکتبال سنقر در این مرحله، دیدار‌ها بین تیم‌های پروتئین تعریف کرمانشاه، زاگرس فرخشهر، شاهین‌شهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام ادامه یافت.

در پایان پنج روز رقابت، تیم شاهین‌شهر توانست چهار دیدار دور برگشت را با پیروزی سپری کند و در مجموع ۲ مرحله رفت و برگشت با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ج شود، در نتیجه این تیم به عنوان تیم نخست گروه ج به دور بعدی رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور صعود کرد.


بیشتر بخوانید


تیم پروتئین تعریف کرمانشاه نیز در مسابقات شهرکرد مقابل آینده‌سازان ایلام و خانه بسکتبال نی‌ریز پیروز شد و در برابر تیم زاگرس فرخشهر میزبان این دوره از رقابت‌ها شکست را پذیرفت.

این تیم در مجموع با هفت پیروزی و سه شکست و کسب ۱۷ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ج، جواز حضور در رقابت‌های مرحله بعد لیگ دسته ۲ را به دست آورد.

تیم‌های زاگرس فرخشهر، خانه بسکتبال نی‌ریز و آینده‌سازان ایلام در مجموع نتایج رفت و برگشت این گروه به ترتیب با کسب ۱۶، ۱۵ و ۱۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار