مدیر آموزش و پرورش رامشیر از آغاز فعالیت خانه کنکور در دبیرستان نمونه دولتی مشکات این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر با اشاره به آغاز فعالیت خانه کنکور در دبیرستان نمونه دولتی مشکات این شهرستان گفت: فرایند برگزاری کلاس‌ها از روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه آغاز شده و به تفکیک جنسیت دانش آموزان دختر و پسر با بهره گیری از دبیران و مدرسان مجرب شهرستان آغاز شده است.

او در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک تحت پوشش برنامه‌های خانه کنکور قرار دارند، افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی در قالب کلاس‌ها و کارگاه‌های کنکوری و خدمات مستمر مشاوره‌ای از جمله برنامه‌هایی هستند که مسیر موفقیت درسی دانش آموزان را هموارتر می‌سازند.

شریفی با اشاره به درخشش چشمگیر دانش آموزان رامشیری در کنکور پارسال، اظهار کرد: این موفقیت نوید بخش جهش علمی مثبت در منطقه است که آینده روشنی برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با تاکید بر نقش برجسته خانواده‌ها در آماده سازی ذهنی و آموزشی داوطلبان، بیان داشت: امسال به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان به آن‌ها در زمینه برنامه ریزی درسی، روش‌های مطالعه و آشنایی با شیوه‌های تست زنی آموزش‌هایی داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار