فرماندار شهرستان ماهشهر برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور با عامل پیشرفت جایگاه در کنکور و شاخص کیفیت آموزشی عنوان کرد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش با حضور دیناروند رئیس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور نقش مهمی در بهبود پیشرفت جایگاه کنکور و شاخص کیفیت آموزشی امسال هم نسبت به سال گذشته دارد.

بیرانوند در این جلسه مشکلات اداره آموزش و سیستم و آموزشی به علت کمبود بودجه و امکانات مطرح و بررسی گردید و سرگروه‌های آموزشی خواستار ساخت مدارس جدید و تامین تجهیزات اولیه شدند.

او اظهار داشت: همچنین نماینده سرگروه‌های آموزشی، تاثیرات مثبت اقدامات فرمانداری طی پارسال نسبت به برگزاری کلاس‌های تقویتی آموزشی دروس کنکور بصورت رایگان را مطرح کرد.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: بحمدالله دانش آموزانی که مشکلات مالی داشتند و افرادی که در شهرک ها، مناطق محروم و حاشیه نشین تحصیل می‌کردند، از این طرح استقبال کرده و شاهد بهبود وضعیت تحصیلی آن‌ها نیز بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در این جلسه نسبت به پیگیری زیرساخت‌های اصلی و اجرای مدارس و ساختار ایجاد انگیزه بین دانش آموزان نیز تاکید شد.

محسن بیرانوند با بیان اینکه تزریق تجهیزات به آموزش و پرورش در سال‌های قبل انجام شده، افزود: این روند طی سال تحصیلی جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.