سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازی سخت و نزدیکی با ذوب آهن داریم. هر ۲ تیم شکل خوبی دارند. امیدوارم بازی به سود ما تمام شود.

حسینی درباره سابقه هدایت ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر گفت: حساسیت بازی زیاد است و فکر می‌کنم بازی پیچیده‌ای است. امیدوارم اشتباهات کمتری انجام بدهیم و برنده شویم. من سال‌ها در تیم ذوب آهن بازیکن بوده ام و در این تیم هم مربیگری کرده ام، فصل گذشته هم مربی این تیم بودم و خوشحالم که ذوب آهن اکنون شرایط بهتری دارد. ما مربیان حرفه‌ای هستیم و با دل و جان برای پیکان کار می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از این هم گفته بودم که تهران کمبود زمین دارد و تنها زمین استاندارد این شهر در ورزشگاه آزادی است. امیدوارم مسئولان این شهر فکری برای این قضیه کنند، زیرا این کمبود به فوتبال تیم‌های دیگر هم ضربه می‌زند.

او در واکنش به احتمال صدرنشینی تیمش در هفته‌های پیش رو گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم. تنها ۴ هفته از لیگ سپری شده و بازیکنان فوق العاده خوب و جوانی داریم. به بازیکنانم گفته ام که از بازی لذت ببرند و فوتبال قوی ارائه بدهند و بهترین عملکرد ممکن را ارائه کنند. 

حسینی درباره غایبان تیمش برابر ذوب آهن گفت: فقط فلاح به خاطر فوت مادرش غایب است. به خاطر این مصیبت به او تسلیت می‌گویم. 

او در خصوص جوانگرایی تیمش عنوان کرد: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و بازیکنان خوبی در این تیم داریم. امیدوارم که این جوانان قابلیت‌های خودشان را نشان بدهند و سال خوبی را در پیکان سپری کنند.

حسینی درباره عملکرد داوران در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: در ۳ بازی گذشته داوران عملکرد خیلی خوبی داشتند. خوشبختانه داوران آماده‌تر هستند و شرایط بهتری دارند. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار