ملکی گفت: بر اساس قانون هوای پاک وجود معاینه فنی برای کلیه خودرو‌ها الزامی است و ضروری است مراکز معاینه فنی برای این قانون را اجرا کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی معاینه فنی در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهارداشت: بر اساس ماده ۶ قانون هوای پاک وجود معاینه فنی برای کلیه خودرو‌های سبک و سنگین و موتورسیکلت الزامیست و دستگاه‌های متولی می‌بایست اهتمام لازم را برای اجرای دقیق قانون به عمل آورند.

ملکی افزود: در این راستا تمام مالکین شخصی و دولتی خودرو‌های سبک و سنگین موظف به مراجعه به مراکز معاینه فنی بوده و در صورت عدم مراجعه برابر قانون با آن‌ها برخورد شود.

او خاطر نشان کرد: ضروریست مراکز شماره گذاری خودرو نیز از ارائه خدمات به خودرو‌های فاقد معاینه فنی خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش و در پایان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های استان خواست تا اقدامات لازم را برای تسریع در راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف خودرو‌های فاقد معاینه فنی انجام دهند و همچنین پلیس راهور و پلیس راه استان از تردد خودرو‌های معیوب و فاقد معاینه فنی در داخل و خارج شهر‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.